Elschema Megane 2007
Moderator: Forumpolisen
Elschema Megane 2007
Hej!
Fortfarande elfel......
Jag sitter o felsöker elhissar som inte fungerar. Jag har fått min bok från Haynes, men Renault har flyttat om lite sedan boken skrevs . Om jag följer ett stift från knappsatsen där man styr elhissarna så ringer det inte vid rätt stift i kontakten mellan karross och dörr.
Finns det någon som har ett elschema över elhissarna (främre) till min bil?
/Anders
Fortfarande elfel......
Jag sitter o felsöker elhissar som inte fungerar. Jag har fått min bok från Haynes, men Renault har flyttat om lite sedan boken skrevs . Om jag följer ett stift från knappsatsen där man styr elhissarna så ringer det inte vid rätt stift i kontakten mellan karross och dörr.
/Anders
Anders Gould
Re: Elschema Megane 2007
Om du hade skrivit detta i tråden där du beskrev felet, så hade man fattat vad du pratar om.Gould wrote:Hej!
Fortfarande elfel......
/Anders
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: Elschema Megane 2007
Jag kanske var lite otydlig...
Oavsett så.... Det är elschemat över elhissarna till en 2007 Megane jag behöver (om någon har).
Jag tänkte att om jag lägger det under länken med mina elfel så kanske folk med elscheman, fast utan elkunskaper undviker min tråd.....
/A
Oavsett så.... Det är elschemat över elhissarna till en 2007 Megane jag behöver (om någon har).
Jag tänkte att om jag lägger det under länken med mina elfel så kanske folk med elscheman, fast utan elkunskaper undviker min tråd.....
/A
Anders Gould