Rostskyddande åtgärder på Espace
Moderator: Forumpolisen
Rostskyddande åtgärder på Espace
Hej! Jag har precis införskaffat mig en Espace från 1994 och undrar nu om någon kan tipsa mig om hur man på bästa sätt löser vanliga fel med den modellen. Hur bör jag T.ex agera med begynnande rost? Det kanske finns en länk till någon sida som visar "gör-det-själv"-moment med Renault Espace 1994. Jag tackar på förhand för eventuella svar!!
Adde
Adde
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by adde</i>
<br />Hej! Jag har precis införskaffat mig en Espace från 1994 och undrar nu om någon kan tipsa mig om hur man på bästa sätt löser vanliga fel med den modellen. Hur bör jag T.ex agera med begynnande rost? Det kanske finns en länk till någon sida som visar "gör-det-själv"-moment med Renault Espace 1994. Jag tackar på förhand för eventuella svar!!
Adde
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja rost behöver du inte oroa dig för,mer än på tanklocket det rostar alltid,inte bilen,den är ju som bekant i plast med galvat chassie.tvätta den ordentligt ibland så håller den nog länge..
<br />Hej! Jag har precis införskaffat mig en Espace från 1994 och undrar nu om någon kan tipsa mig om hur man på bästa sätt löser vanliga fel med den modellen. Hur bör jag T.ex agera med begynnande rost? Det kanske finns en länk till någon sida som visar "gör-det-själv"-moment med Renault Espace 1994. Jag tackar på förhand för eventuella svar!!
Adde
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">ja rost behöver du inte oroa dig för,mer än på tanklocket det rostar alltid,inte bilen,den är ju som bekant i plast med galvat chassie.tvätta den ordentligt ibland så håller den nog länge..
-