Vill inte fortsätta racet ?????

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Pirath

Vill inte fortsätta racet ?????

Post by Pirath »

Var på g till jobbet en morgon,och då slog det mig.
Körde som vanligt ganska "lugnt" till jobbet,och upptäckte efter ett tag att bilen bakom låg o "slickade" mig.Efter att jag blivit en smula förbannad,tryckte jag på gasen och då började det.Bilen bakom drog snabbt ut o körde om.Och jag e inte sen med att hänga på.[}:)]sk*tKUL.Äntligen nån som vill lattja lite.Petade i 4:an o drog iväg som f*n.Efter ett tag låg vi jämnsides o grabben tittade på mig.Då slutade det lika snabbt som det började.
Hur kommer det sig att racet alltid slutar när killarna ser att det är en tjej som kör??Blir så frustrerad!!Har man börjat,så vill man ju se vem som vinner oxå.[:D]Någon som har några bra svar på detta?E bara nyfiken.
Miss Mégane

Post by Miss Mégane »

En del förvånade miner brukar man ju få ta om man är gasglad tjej. Men upplever inte att alla lägger av om de ser att det är en tjej. En tjejkompis & jag fick ligga i rätt bra för att besegra ett par tyskkälkar. (Men det blev franskt i topp till slut! [:D][^])

Generellt & traditionellt sett har väl grabbar mer vana av "buskörning" än tjejer. Sad but true. De som lägger av racet kanske tror att tjejer inte kan känna för bilar och bilkörning som de själva gör, isf kanske de inte vill stressa fram några misstag?
Eller blir de så paffa över att en tjej har klumpfot att de liksom blir handlingsförlamade?

Fortsätt du att ta hål på gammal tråkig traditionell kvinnosyn! [:)] Men var rädd om dig och din romb! Och passa dig för Pappa Blå. De är ju typ överallt med sina attans civilbilar! [:(!][}:)][xx(]

(Tycker själv om att åka undan, men offrar lugnt och tveklöst stolthet ist f att riskera bilen eller så.)
Pirath

Post by Pirath »

Ligger nåt i det du säger och har själv varit inne på samma spår.
Inga killar som har nåt roligt ens att säga om detta.[:o)]Inga kommentarer alls?? Jag bits inte å tål skämt.[:D]

Vi ses på vägarna !!! [}:)][8D][:D]
Miss Mégane

Post by Miss Mégane »

Å andra sidan får de syn på en snygg tjej vill de kanske passa på att njuta av utsikten? Man får bara hoppas det är 2-filigt då! [;)][:D]
Team_Hink_Racing

Post by Team_Hink_Racing »

jag tycker det är ball me Tjejer/rudar som kör som fa*,vad för bil hade du?
Pirath

Post by Pirath »

Det va jag som köpte Widars Clio!!!En mycket kul o bra bil med andra ord.[:D]
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Jag släpper inte till om det så skulle vara en tjej ! Men det har typ aldrig hänt. Min tjej är ganska gasglad och min 21:a Turbo har faktiskt åkt på stryk av hennes R19 16v. Så jag ger mig inte, men har inte bilen någe mer att ge så är det svårt =)
Team_Hink_Racing

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pirath</i>
<br />Det va jag som köpte Widars Clio!!!En mycket kul o bra bil med andra ord.[:D]

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Aha,så bara en massa F*rdar på din msn.[;)]
Pirath

Post by Pirath »

Är ett Fordfreak[8D] Har inte fått tag på en digitalkamera än,så att jag kan fotta den nya pärlan.Måste utöka min bilfamilj lite.[:)] Alltid kul att prova nytt.Sen jobbar jag ju själv med ett helt annat bilmärke. Säger bara quattro[:D]så vet ni säkert vilket företag det e[;)]

// Gitte
Team_Hink_Racing

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Pirath</i>
<br />Sen jobbar jag ju själv med ett helt annat bilmärke. Säger bara quattro[:D]så vet ni säkert vilket företag det e[;)]

// Gitte
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Du menar Citroen,Bx 4wd/Quattro?[:D]
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Miss Mégane</i>
<br />Å andra sidan får de syn på en snygg tjej vill de kanske passa på att njuta av utsikten? Man får bara hoppas det är 2-filigt då! [;)][:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">haha ska man hinna kolla in dig ett längre tag,får man inte vara lätt på gasen...
Miss Mégane

Post by Miss Mégane »

Har fått lära mig att man inte ska vara lättfotad. Måste ju betyda att man ska ha klumpfot då med andra ord...[;)][:D] Eller?!
Pirath

Post by Pirath »

Dom säger ju allt lr inget!! Så det e väl gasen i botten som gäller[:D]
Idis

Post by Idis »

Då var d min tur att lägga mig i diskusionen [^]

Tycker då att fler tjejer/brudar ska bli klumpfotade, det är ju bara lite extra roligt att se tjejer gasa på [:D][:p]

Så träd fram alla gasglada tjejer [8D]
vargen

Post by vargen »

Sant, tjejjer är roligt.. däremot måste jag påpeka att tjejjer med keps som drar raggarrundor i sina Opel Manta eller Volvo Amazon är sååååå patetiskt, faktiskt värre än buschkillar som gör det med sina epor (tjejjerna jag vet av bor ändå i stan).. dock är det lite häftigt med en massa Rosa plysch, men det rättfärdigar ändå inte beteendet.. roligaste jag har haft mot en tjej var mot en Opel Manta i Ö-vik.. ni som varit där vet att det är tvåfiligt henom hela stan.. vi kom från varsitt håll i södra rondellen och låg halvjämnt hela vägen genom stan, tyvärr släppte hon på gasen när vi mötten en polisbil, (alldeles före vägen blir enfilig) egentligen bromsade hon rätt bra, släppte på gasen var fel ordval.. men det var skoj så länge det varade..
Post Reply