Renault Clio 2,0 16v Sport -02
Moderator: Forumpolisen
Renault Clio 2,0 16v Sport -02
Säljer nu min Renault Clio Sport som i dagsläget gått ca 15200 mil och går klockrent i motor och växellåda.
Originalutrustning: ABS, airbags, AC/klimatanläggning, dimljus, regnsensor, CD-växlare ( ej inkopplad), rattstyrning till stereo (ej inkopplad), elhissar, elspeglar, eluppvärmda stolar, sportstolar i halvskinn/mocka, färddator, 16" aluminiumfälgar m.m.
Skattad och besiktigad u.a.
Nyligen servat och bytt olja+filter, växellådsolja, kupéfilter, tändstift och nya stötdämpare fram.
Servicebok finns.
Utöver originalutrsutning så sitter följande på bilen:
-Eibach Pro sänkningsfjädrar. (Progressiva)
-2,5" avgassystem från kat. med RS-R utblås.
-RS-R bakstötfångare,Takspoiler, sportgrill och MOMO backspegelkåpor*.
-Shortshift (kortar växellägena med 1/3-del)
-JVC CD-stereo med AUX- och iPod-ingång.
-10" baslåda med slutsteg.
-Motorvärmare och uttag för kupévärmare.
*Nypris på styling och RS-R utblås är över 15000 kr. Original bakstötfångare finns i nyskick!
Jag hade planer på att modifiera bilen för lite bankörning så för den intresserade kan jag skicka med Powerflex polyuretan bussningar till framvagnen och camber-justeringsbultar.
Jag har även R-däck, Kumho Ecsta V70 195/50-15", på superlätta Rota-fälgar (guldfärgade). Dessa är helt nya och endast provmonterade och kan följa med mot pristillägg.
På bilen vid försäljning sitter 16" original alufälg med året-runt-däck med mycket mönster kvar.
Prisidé: 39900 kr inkl. ALLT utom R-däcken.
För bilder se: http://www.blocket.se/ostergotland/Rena ... ?ca=14&w=3
//Andreas Nilsson, tel 0761855660
Originalutrustning: ABS, airbags, AC/klimatanläggning, dimljus, regnsensor, CD-växlare ( ej inkopplad), rattstyrning till stereo (ej inkopplad), elhissar, elspeglar, eluppvärmda stolar, sportstolar i halvskinn/mocka, färddator, 16" aluminiumfälgar m.m.
Skattad och besiktigad u.a.
Nyligen servat och bytt olja+filter, växellådsolja, kupéfilter, tändstift och nya stötdämpare fram.
Servicebok finns.
Utöver originalutrsutning så sitter följande på bilen:
-Eibach Pro sänkningsfjädrar. (Progressiva)
-2,5" avgassystem från kat. med RS-R utblås.
-RS-R bakstötfångare,Takspoiler, sportgrill och MOMO backspegelkåpor*.
-Shortshift (kortar växellägena med 1/3-del)
-JVC CD-stereo med AUX- och iPod-ingång.
-10" baslåda med slutsteg.
-Motorvärmare och uttag för kupévärmare.
*Nypris på styling och RS-R utblås är över 15000 kr. Original bakstötfångare finns i nyskick!
Jag hade planer på att modifiera bilen för lite bankörning så för den intresserade kan jag skicka med Powerflex polyuretan bussningar till framvagnen och camber-justeringsbultar.
Jag har även R-däck, Kumho Ecsta V70 195/50-15", på superlätta Rota-fälgar (guldfärgade). Dessa är helt nya och endast provmonterade och kan följa med mot pristillägg.
På bilen vid försäljning sitter 16" original alufälg med året-runt-däck med mycket mönster kvar.
Prisidé: 39900 kr inkl. ALLT utom R-däcken.
För bilder se: http://www.blocket.se/ostergotland/Rena ... ?ca=14&w=3
//Andreas Nilsson, tel 0761855660
Last edited by Totti on 04 Jun 2012, 12:53, edited 1 time in total.
Andreas Nilsson