Renault Lagun 2.0 RXE -97 säljes/bytes

Annonsera ut din Renault eller dina Renaultdelar här.
OBS! Läs våra regler för Köp & Sälj sektionen innan du annonserar.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
flash24

Renault Lagun 2.0 RXE -97 säljes/bytes

Post by flash24 »

Har som sagt en relativt nyinköpt laguna kombi från 97 som gått 29000+. Den är tyvärr för liten för mig och familjen så jag byter gärna bort den mot någonting större t ex pontiac transport, chrysler voyager (manuell), Volvo v70 osv. Krav är att bilen är besiktigad, dragkrok, sommar och vinterdäck..

Min renault ska besiktigas senast sista januari 2012.. Den startar och går bra samt att den har 3 bosch extraljus (stora). 2 nycklar samt servicebok. Har inte haft den så länge men jag är nöjd med det jag har sett av den än så länge.. Priset hade jag tänkt mig 8.000kr vid rent köp. Det sitter fina vinterdäck på med plåtisar och sommardäcken är väl på sista versen men sitter på lättisar...

Bakrutetorkaren är bortplockad samt att något handtag är trasigt eftersom det sitter en vajer under öppningsbara bakrutan som man får dera i för att öppna upp hela bakluckan. Vajern till tanklocket fungerar inte så man öppnar via nödöppnarn baktill..

Bakhissarna går inte att manövrera bakifrån men fungerar med främre kontrollpanle. Sedan så stiger inte tempmätaren under körning mer än 1-2 mm.

Dörrlisten fram är trasig så man får smeka dörren när man stänger den för att det ska fungera:-)...

Detta är det jag vet om bilen än så länge.. Finns intresse att köpa eller byta jämnt upp så kontakta mig..

Ligger ute på annons på blocket och jag länkar dit men vet inte om det är ok?.

http://www.blocket.se/vasternorrland/Re ... m?ca=4&w=1

Bilen finns i Edsele

//Daniel
Post Reply