Lufta bromsar Laguna?
Moderator: Forumpolisen
-
Lufta bromsar Laguna?
Hej!
Har en Laguna 98 gt 2,0 Kombi. Har bytt ok fram och ska nu lufta. Är det fram först och sedan bak eller diagonalt? Bilen har abs.
Mvh Thomas
Har en Laguna 98 gt 2,0 Kombi. Har bytt ok fram och ska nu lufta. Är det fram först och sedan bak eller diagonalt? Bilen har abs.
Mvh Thomas
Thomas
Re: Lufta bromsar Laguna?
hur du vill..thomaslaguna wrote:Hej!
Mvh Thomas
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
-
- Firstname: Johnny
- Surname: Søderstrøm
Man luftar alltid den sida som är längst bort från bromsvätskebehållaren först.
Dvs Hö bak sedan vä bak, hö fram och sist vä fram..Tony har väll inte fel iof sig men för att 100% garantera att all luft är ute bör man göra som jag skrev.
Dvs Hö bak sedan vä bak, hö fram och sist vä fram..Tony har väll inte fel iof sig men för att 100% garantera att all luft är ute bör man göra som jag skrev.
Johnny Söderström
Tycker det kvittar eftersom det är olika rör och man luftar tills det kommer oljaStarbright wrote:Man luftar alltid den sida som är längst bort från bromsvätskebehållaren först.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st