problem med tändningen
Moderator: Forumpolisen
problem med tändningen
Nu behöver jag hjälp med de här.Har haft de här problemet nu i två år och det har kostat mig nytt batteri och massor med nerver.Så fort det börjar bli varmare har jag svårt att starta min laguna 2002 1,8.Under vinter tid är det inga problem som är så konstig.det är ingen fel på startmotor eller batteri så vi är överens om.Är det någon som har haft de här fenomenet tidigare och isf hur har ni löst detta.motor tuggar på men vill inte starta och rätt som det är efter 5-15 försök startar den.Snälla någon hjälp innan jag slår sönder hela bilen.
amel becic
Re: problem med tändningen
kanske tempgivare, kolla med servicedatorlema79 wrote:Nu behöver jag hjälp med de här.Har haft de här problemet nu i två år och det har kostat mig nytt batteri och massor med nerver.Så fort det börjar bli varmare har jag svårt att starta min laguna 2002 1,8.Under vinter tid är det inga problem som är så konstig.det är ingen fel på startmotor eller batteri så vi är överens om.Är det någon som har haft de här fenomenet tidigare och isf hur har ni löst detta.motor tuggar på men vill inte starta och rätt som det är efter 5-15 försök startar den.Snälla någon hjälp innan jag slår sönder hela bilen.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen