Megane 2005 plast "plutt" på handtag
Moderator: Forumpolisen
Megane 2005 plast "plutt" på handtag
Någon har stulit den lilla plastkåpan som sitter längst bak på dörrhandtagen.
Det rör sig om höger bakdörr.
Enligt reserven måste jag köpa samtliga 4 handtag för ca 1700:- för att komma åt denna plast"plutt" värd kanske 1 spänn.
Nån som vet vad man kan göra istället?
Det rör sig om höger bakdörr.
Enligt reserven måste jag köpa samtliga 4 handtag för ca 1700:- för att komma åt denna plast"plutt" värd kanske 1 spänn.
Nån som vet vad man kan göra istället?
kalle kula
Re: Megane 2005 plast "plutt" på handtag
Om du har någon skrot i närheten kanske någon plastplupp trillar ner i fickan om du går nära en liknande bil?
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Re: Megane 2005 plast "plutt" på handtag
Hej!
Om vi pratar om samma plastplupp, den som sitter precis bakom handtaget så har jag köpt sådan lös för ca 3 år sedan på Volvo "bilbiten", numera Volvobil på volvos område (Torslanda/Gbg).
Jag har för mig att den kostade runt 150:-, och denna satt bakom förardörrshandtaget. Den kommer olackad, och den är fortfarande olackad på min bil .
Hoppas detta var till hjälp. Mvh D
Om vi pratar om samma plastplupp, den som sitter precis bakom handtaget så har jag köpt sådan lös för ca 3 år sedan på Volvo "bilbiten", numera Volvobil på volvos område (Torslanda/Gbg).
Jag har för mig att den kostade runt 150:-, och denna satt bakom förardörrshandtaget. Den kommer olackad, och den är fortfarande olackad på min bil .
Hoppas detta var till hjälp. Mvh D
Daniel