Clio ratt - Laguna?
Moderator: Forumpolisen
Clio ratt - Laguna?
Tjena , hade inbrott i min Laguna och det enda tjuvarna va bra på va att ta i sönder grejor. Min fråga är , passar en Clio årsm 03as ratt till min Laguna 03 ? Jag har nämligen en helt ny Clio ratt liggandes i förådet.
Magnus Jönsson/Malmö
Renault Clio IV 2013
Renault Clio IV 2013
Re: Clio ratt - Laguna?
har du knappar i ratten på lagunan?? är det samma på clion..??LOKE wrote:Tjena , hade inbrott i min Laguna och det enda tjuvarna va bra på va att ta i sönder grejor. Min fråga är , passar en Clio årsm 03as ratt till min Laguna 03 ? Jag har nämligen en helt ny Clio ratt liggandes i förådet.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Oj , det tänkte jag inte på Tur att det finns folk som är vakna Blir väl att inhandla en Laguna ratt med knappar på skroten.Tony wrote:har du knappar i ratten på lagunan?? är det samma på clion..??LOKE wrote:Tjena , hade inbrott i min Laguna och det enda tjuvarna va bra på va att ta i sönder grejor. Min fråga är , passar en Clio årsm 03as ratt till min Laguna 03 ? Jag har nämligen en helt ny Clio ratt liggandes i förådet.
Magnus Jönsson/Malmö
Renault Clio IV 2013
Renault Clio IV 2013
vad är det för ratt du har?
Du vill inte ev sälja den?
Fredrik Goldheim #2708
Renault Clio Sport 2001
Renault Megane 1,6 2003
Renault Clio Sport 2001
Renault Megane 1,6 2003
Tjena , nej tyvärr inte. Har köpt den till frugans bil men jag har inte orkat att byta den.fgoldheim wrote:vad är det för ratt du har?
Magnus Jönsson/Malmö
Renault Clio IV 2013
Renault Clio IV 2013