Banorna som det gäller är
Gälleråsen
Anderstorp
Kinekulle
Mer info finns på http://www.peugeot-sport-club.com/
Under träffar
Intresserade svarar i tråden snarast
Moderator: Forumpolisen

Hade jag varit mer frekvent på CRS hade jag varit väldigt intresserad... Nu visste jag alltså inte ens om att vi hade möjligheten. Vi kanske borde vara mer tydliga åt båda hållen. Jag vet med mig att jag varit dålig på att posta uppdateringar här på CRS och jag tror att ni på CRS är lite dåliga på att posta på Renault sektionen (Rejsa).mange wrote:Här hände det inte mycket....
Har pratat med dom igen och för dom som vill så är det bara att anmäla sig på deras forum om man vill åka med. priset blir självklart lite mer än vad deras medlemmar betalar men ändå ett riktigt bra pris. (tycker jag iaf)
Så är ni sugna surfa in dit och anmäl er
Om du hade läst på rejsa lite bättre så hade du veta om att vi hade möjligheten, så kom inte och klaga här..Dignell wrote:Hade jag varit mer frekvent på CRS hade jag varit väldigt intresserad... Nu visste jag alltså inte ens om att vi hade möjligheten. Vi kanske borde vara mer tydliga åt båda hållen. Jag vet med mig att jag varit dålig på att posta uppdateringar här på CRS och jag tror att ni på CRS är lite dåliga på att posta på Renault sektionen (Rejsa).mange wrote:Här hände det inte mycket....
Har pratat med dom igen och för dom som vill så är det bara att anmäla sig på deras forum om man vill åka med. priset blir självklart lite mer än vad deras medlemmar betalar men ändå ett riktigt bra pris. (tycker jag iaf)
Jag utgår från att en inbjudan från tex Peugeot omfattar alla med en Renault precis som de träffar jag styrt upp med tex BMW Sport Club gör?
Så verkar det vara, inget att säga om det.Tony wrote:Om du hade läst på rejsa lite bättre så hade du veta om att vi hade möjligheten, så kom inte och klaga här..Dignell wrote:Hade jag varit mer frekvent på CRS hade jag varit väldigt intresserad... Nu visste jag alltså inte ens om att vi hade möjligheten. Vi kanske borde vara mer tydliga åt båda hållen. Jag vet med mig att jag varit dålig på att posta uppdateringar här på CRS och jag tror att ni på CRS är lite dåliga på att posta på Renault sektionen (Rejsa).mange wrote:Här hände det inte mycket....
Jag utgår från att en inbjudan från tex Peugeot omfattar alla med en Renault precis som de träffar jag styrt upp med tex BMW Sport Club gör?
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=57778 postad 9jul du har ju tom skrivit i tråden![]()
![]()
![]()
Det återstår att höraDignell wrote:Faktiskt inte ens tänkt på att den skulle vara speciellt högljud!? är nog inga problem.Tony wrote:...sedan är jag liite orolig för ljudnivån, vad tror du som hört den???