tre nya clio 16v
Moderator: Forumpolisen
tre nya clio 16v
tja! Nu har jag å två kompisar köp varsin clio 16v -91. alla tre e blåmetallic oxå. reg nr är nästa lite komiskt...
min clio som e fetast[:)] har såklart 194 i slutet! sen kommer 195 och sist men inte minst 196.
vi är nära kompisar så vi kommer nog köra i rad hela tiden.[:)] vi finns på sveriges framsida....(gbg för er som inte vet!)[:p]
Mvh Sebastian
min clio som e fetast[:)] har såklart 194 i slutet! sen kommer 195 och sist men inte minst 196.
vi är nära kompisar så vi kommer nog köra i rad hela tiden.[:)] vi finns på sveriges framsida....(gbg för er som inte vet!)[:p]
Mvh Sebastian
ahh, a det är jäkla ballt faktiskt... vi va ute å körde idag.. å visst kollade folk som fasiken.... så att en till clio 16v metblå va till salu... få tjöta på nån polare att köpa den! det hade vart ännu fräckare! det blir nog lite svår att hålla dom identiska... det är bara en av bilarna som e standard! min front är specialbyggd av förra ägarn...*tokfet* och den andra har oxå en annorlunda front! skall försöka fixa fram foto på alla tre tillsammans. plus lite bilder på min bil!
ha det gött
mvh
ha det gött
mvh
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Dj_sebbe</i>
<br />tja! Nu har jag å två kompisar köp varsin clio 16v -91. alla tre e blåmetallic oxå. reg nr är nästa lite komiskt...
Mvh Sebastian
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
På tal om reg nummer jag hade 193 på min... Och min var med blå...
<br />tja! Nu har jag å två kompisar köp varsin clio 16v -91. alla tre e blåmetallic oxå. reg nr är nästa lite komiskt...
Mvh Sebastian
På tal om reg nummer jag hade 193 på min... Och min var med blå...
Tja nu finns det lite bilder ute på internet på min bil och även tomas bil (tompas på forumet) alltså 194:an och 196:an. dock är bilderna på min bil lite gamla.... den nya fronten är inte på där.... skall se till att det kommer upp bild på den snart!
adressen till bilderna är iaf www.aleperformanceteam.com lr www.ludwigsbilar.se/apt (sidan är under uppbyggnad)
sen på sidan skall det nog inte va så svårt att hitta rätt!!
MVH
adressen till bilderna är iaf www.aleperformanceteam.com lr www.ludwigsbilar.se/apt (sidan är under uppbyggnad)
MVH
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Dj_sebbe</i>
<br />Tja nu finns det lite bilder ute på internet på min bil och även tomas bil (tompas på forumet) alltså 194:an och 196:an. dock är bilderna på min bil lite gamla.... den nya fronten är inte på där.... skall se till att det kommer upp bild på den snart!
MVH
Ingen av er som är sugen på ett sporsytem?? splitt nytt aldrig använt.. Säljes till rabbat pris..
<br />Tja nu finns det lite bilder ute på internet på min bil och även tomas bil (tompas på forumet) alltså 194:an och 196:an. dock är bilderna på min bil lite gamla.... den nya fronten är inte på där.... skall se till att det kommer upp bild på den snart!
MVH
Ingen av er som är sugen på ett sporsytem?? splitt nytt aldrig använt.. Säljes till rabbat pris..
Sebbe: Läcker den är! Fast är den mindre sänkt bak än fram? Tycker att det ser ut som att den lutar framåt?
Om man jämför med min gamle:
http://hem.bredband.net/widar/030530/2.jpg
mvh
mvh
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Widar</i>
<br />Sebbe: Läcker den är! Fast är den mindre sänkt bak än fram? Tycker att det ser ut som att den lutar framåt?
mvh
Jo den är lite mer sänkt fram än bak fast jag grinar inte så mkt för det med tanke på att den tar i som fasiken i skärmarna bak med vinterpuckarna (kan ju bero på att det är 65 profil...) sen tycker jag att det ser lite ballare ut när det lutar framåt... ser lite mer agro ut! hoppas på att få ut nya bilder till helgen!! så ni får se min front!! [}:)]
spiff: Vad är det för sportsystem då? hela vägen, kissekat mm?? pris??
Mvh
<br />Sebbe: Läcker den är! Fast är den mindre sänkt bak än fram? Tycker att det ser ut som att den lutar framåt?
mvh
Jo den är lite mer sänkt fram än bak fast jag grinar inte så mkt för det med tanke på att den tar i som fasiken i skärmarna bak med vinterpuckarna (kan ju bero på att det är 65 profil...) sen tycker jag att det ser lite ballare ut när det lutar framåt... ser lite mer agro ut! hoppas på att få ut nya bilder till helgen!! så ni får se min front!! [}:)]
spiff: Vad är det för sportsystem då? hela vägen, kissekat mm?? pris??
Mvh