Eller faktiskt, det finns en grej du skulle kunna kolla Linus...
I hålet som är original inifrån bilen under gummiskyddet... Sitter det en grej under det locket?
Det ska vara en stor (beroende på hur man ser det) metall sak som känner av hur mycket bränsle det är i bilen....
Jag har ingen sån och vill gärna ha en men man går i konkurs om man köper en ny...
r5racing wrote:Eller faktiskt, det finns en grej du skulle kunna kolla Linus...
I hålet som är original inifrån bilen under gummiskyddet... Sitter det en grej under det locket?
Det ska vara en stor (beroende på hur man ser det) metall sak som känner av hur mycket bränsle det är i bilen....
Jag har ingen sån och vill gärna ha en men man går i konkurs om man köper en ny...
du tänker på denhär härligheten?
Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
Precis den är det... Enligt boken så ska den få bränslemätaren att fungera och jag klarar mig utan men kan vara skönt att ha...
Har du användning för den? Sitter det något mer under det där locket?
Eftersom jag inte hade annat än det där plastlocket så skulle de vara bra om någon hade en bild på hur det ser ut under det....?
r5racing wrote:Precis den är det... Enligt boken så ska den få bränslemätaren att fungera och jag klarar mig utan men kan vara skönt att ha...
Har du användning för den? Sitter det något mer under det där locket?
Eftersom jag inte hade annat än det där plastlocket så skulle de vara bra om någon hade en bild på hur det ser ut under det....?
det är ju tankluftning och bränslemätargivare... jo jag behöver den annars skvalpar det ju ut! kan ta kort vid tillfälle.
Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo