instrumen belysning
Moderator: Forumpolisen
instrumen belysning
hej ...fick problem med instrumentbelysningen när jag kopplade bort bilbatteriet,,när jag kopplade på det igen så fanns ingen belysning eller typ visare till hastighet eller bränslemätare,har kollat säkringarna dom verkar va ok.
sören west
Re: instrumen belysning
Nu kommer 10000kr frågan vad har du för bilstefan05 wrote:hej ...fick problem med instrumentbelysningen när jag kopplade bort bilbatteriet,,när jag kopplade på det igen så fanns ingen belysning eller typ visare till hastighet eller bränslemätare,har kollat säkringarna dom verkar va ok.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
hahaha,,,ja de e en laguna01 1.8Tony wrote:Nu kommer 10000kr frågan vad har du för bilstefan05 wrote:hej ...fick problem med instrumentbelysningen när jag kopplade bort bilbatteriet,,när jag kopplade på det igen så fanns ingen belysning eller typ visare till hastighet eller bränslemätare,har kollat säkringarna dom verkar va ok.
sören west
haha,,ja de e en laguna01 1.8stefan05 wrote:hej ...fick problem med instrumentbelysningen när jag kopplade bort bilbatteriet,,när jag kopplade på det igen så fanns ingen belysning eller typ visare till hastighet eller bränslemätare,har kollat säkringarna dom verkar va ok.
sören west