Kalenderbilder För 2014 års kalender
Moderator: Forumpolisen
Kalenderbilder För 2014 års kalender
Nu är det snart dags för en ny kalender!
Så har nu någon ball bild med renaultanknytning så skicka den till mig!
Linus! kan du kolla med dina polare som fotade på rämen samt på gotland? Välj ut några bra och skica dem till mig
Så har nu någon ball bild med renaultanknytning så skicka den till mig!
Linus! kan du kolla med dina polare som fotade på rämen samt på gotland? Välj ut några bra och skica dem till mig
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Re: Kalenderbilder För 2014 års kalender
Finns det kalendrar från tidigare år som man kan få titta på?:)
Hans Brorson
Det finns, men bara i pappersformat. Alla medlemmar får en vid årsskiftet
Kommer inte ihåg, men tror att det finns totalt 5 kalendrar
Kommer inte ihåg, men tror att det finns totalt 5 kalendrar
Har kikat igenom och jag har lite kul bilder, bl.a. de jag nämnde från Töcksfors. Är säkert någon av dem som kunde vara ett kul inslag i kalendern. Det är lite inspirerat av den som Klassiker hade häromåret kan man kanske säga
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Kanon! de e bara att skicka
Har fått in en hel del bra bilder! som vanligt så är det mest på gamla bilar så om någon har en juste bild på en lite nyare Renault så vore det kanon!
Jag är så dålig att åka från gården när jag knäpper, så det är alltid nått hus eller sk*t i bakgrunden
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002: