Stålvev R5A, 80 mm kolvar, stakar, topp, ev byte vxllåda
Moderator: Forumpolisen
Re: Stålvev R5A, 80 mm kolvar, stakar, topp, ev byte vxllåda
Pris? Inte en aning (men mer än vevaxeln:), det är trots allt en R8 Gordini R1135, om än karossbytt någon gång, (nuvarande kaross går inte att återställa utan anabol entusiasm) och även om bara fronten är kvar på bilen, har jag det mesta av originalprylarna på hyllan, förutom motor/låda, förstås. Står en R5A-motor i beredskap för den istället.
Troligt att bil, motor och lösa delar säljs separat. Motorn är för kraftig för bilen och borde få komma tillbaka till en R5 Turbo, så den kan användas för fullt.
Troligt att bil, motor och lösa delar säljs separat. Motorn är för kraftig för bilen och borde få komma tillbaka till en R5 Turbo, så den kan användas för fullt.