Starta 2006 Megane UTAN Keycard?
Moderator: Forumpolisen
Starta 2006 Megane UTAN Keycard?
Det finns säkert flera trådar om att starta utan keycard, men sökningen kommer inte överens med mig.
Hej förresten!
Rent hypotetiskt, om jag ramlar med mitt kort i fickan och det knäcks så kan jag ju
endock låsa upp med nyckeln, men KAN man starta bilen utan kortet? Ja menar, finns det någonstans för nyckeln? Fick inte med nån instruktionsbok och det jag hittat på engelska är inte tillräckligt specifikt.
Renault Megane -2006 Bensin.
Hej förresten!
Rent hypotetiskt, om jag ramlar med mitt kort i fickan och det knäcks så kan jag ju
endock låsa upp med nyckeln, men KAN man starta bilen utan kortet? Ja menar, finns det någonstans för nyckeln? Fick inte med nån instruktionsbok och det jag hittat på engelska är inte tillräckligt specifikt.
Peter Svedin
Re: Starta 2006 Megane UTAN Keycard?
järnbiten kan bara användas för att låsa upp bilen som ett nödfall, den kan inte stoppas någonstans för att starta.lps wrote:Det finns säkert flera trådar om att starta utan keycard, men sökningen kommer inte överens med mig.
Hej förresten!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: Starta 2006 Megane UTAN Keycard?
Om du har "vanlig" nyckel och skadar nyckelhuvudet så går det inte heller att starta. Sitter transponder inne där till immobilisern.
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem