Högtalare Megane II
Moderator: Forumpolisen
Högtalare Megane II
Ska nu bygga om i bilen och får då dessa över.
Högtalarna är ett Focal Polyglass 130 VRS-kit och består av:
2st 5,25" mellanregister
2st 45mm TNB Aluminum/magnesium inverterad dome diskanter
2st delningsfilter
Mellanregisterhögtalarna har två monteringsöron bortkapade, för att kunna monteras i dörren utan att behöva modifiera dörren. Högtalarna har även samma monteringsdjup som orginalhögtalarna, så det blir inga problem med att hissa ner sidorutan. Diskanterna går att montera under orginalgaller på instrumentbrädan.
Det medföljer även 4st kontakter för att kunna använda orginalkontakterna vid högtalarna på kablarna i bilen. Har drivit högtalarna på orginal CD-spelaren och delningsfilterna har jag haft monterade bakom CD-spelaren.
Galler och alla monteringstillbehör samt kartong medföljer naturligtvis.
Köpt allt från Blekinge Bilradio i vinter, så högtalarna är obetydligt använda.
Nypris: Högtalarkit 3494kr + kontakter 258kr = 3752kr
Mitt pris: 2000kr eller ge mig ett bud. Kan även tänka mig att byta mot något annat kul. kom gärna med ett förslag, så får vi se om jag nappar.
Högtalarna är ett Focal Polyglass 130 VRS-kit och består av:
2st 5,25" mellanregister
2st 45mm TNB Aluminum/magnesium inverterad dome diskanter
2st delningsfilter
Mellanregisterhögtalarna har två monteringsöron bortkapade, för att kunna monteras i dörren utan att behöva modifiera dörren. Högtalarna har även samma monteringsdjup som orginalhögtalarna, så det blir inga problem med att hissa ner sidorutan. Diskanterna går att montera under orginalgaller på instrumentbrädan.
Det medföljer även 4st kontakter för att kunna använda orginalkontakterna vid högtalarna på kablarna i bilen. Har drivit högtalarna på orginal CD-spelaren och delningsfilterna har jag haft monterade bakom CD-spelaren.
Galler och alla monteringstillbehör samt kartong medföljer naturligtvis.
Köpt allt från Blekinge Bilradio i vinter, så högtalarna är obetydligt använda.
Nypris: Högtalarkit 3494kr + kontakter 258kr = 3752kr
Mitt pris: 2000kr eller ge mig ett bud. Kan även tänka mig att byta mot något annat kul. kom gärna med ett förslag, så får vi se om jag nappar.
Joakim "Mokke" Asp
Non Habere Sed Esse
Non Habere Sed Esse
Re: Högtalare Megane II
Sänkt priset, tycker du det inte passar ändå, så ge mig gärna ett bud.
Jag kanske nappar på det.
Jag kanske nappar på det.

Joakim "Mokke" Asp
Non Habere Sed Esse
Non Habere Sed Esse