Årsmöte, björvik ring 2011
Moderator: Forumpolisen
-
Årsmöte, björvik ring 2011
Hejsan, tänkte bara titta hur det ser ut med aktiva renultare på björvik imorgon, blir nog att jag kommer upp med A5an, får ser om jag får med gammelgubben också.
Har jag missat ett schema för dagen i tidningen eller hur ser tidsplanerna ut?
Kommer hem till adressen som har en tidning senare ikv, dags att lusläsa kanske (framförhållning, vad är det?)
Har jag missat ett schema för dagen i tidningen eller hur ser tidsplanerna ut?
Kommer hem till adressen som har en tidning senare ikv, dags att lusläsa kanske (framförhållning, vad är det?)
Linus Ekblom, Västra Götaland, Sjövik
Ägare utav: Renault 5 Alpine Turbo
Re: Årsmöte, björvik ring 2011
Hur gick det?
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Har varit på semester så detta svar kommer lite sent. men det stod i juni tidningen, men håller med om att det även ska stå här...
Hur gick det vilka var där?
Hur gick det vilka var där?
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Gick bra med mötet, vi var dock inte jättemånga på plats, 13 st bara om jag minns rätt. Körde själv en testrunda med R5:an på flygrakan, men vid 150-160 km/h pressade den ut glykol från vattenpumpen så det blev ingen mer bankörning.
Efterdrog bultarna och sedan har det varit tätt, hela resan hem till Norge och därefter. Har dock inte pressat så hårt därefter
Några körde lite bana, annars mest lite snackande med folket utöver standard årsmötetsförfarande. Har skrivit samman ett referat från mötet som jag mailade till Mats Grimme. Kan även sända till dig Mange om du vill ha ett exemplar?
Efterdrog bultarna och sedan har det varit tätt, hela resan hem till Norge och därefter. Har dock inte pressat så hårt därefter
Några körde lite bana, annars mest lite snackande med folket utöver standard årsmötetsförfarande. Har skrivit samman ett referat från mötet som jag mailade till Mats Grimme. Kan även sända till dig Mange om du vill ha ett exemplar?
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Hmm synd att det inte var så många men vi får ta omtag till nästa år. något förslag på plats och vad vi skall göra? Mitt förslag är att göra det nere i Kalmartrakten och köra konbana samt bänka bilarna något som dennis kan fixa?
Ja skicka gärna även till mig.
Ja skicka gärna även till mig.
Japp, det diskuterades lite alternativa träffar och ev andra former för träff i samband med årsmötet. Har skrivit ner lite om det i referatet från mötet. Har mailat över det till dig
Kalmar låter som ett bra förslag, finns mycket trevligt att se där och närheten till Öland i tillägg. Dessutom under semestertid är det ju vanligtvis Calmar Classic
Kalmar låter som ett bra förslag, finns mycket trevligt att se där och närheten till Öland i tillägg. Dessutom under semestertid är det ju vanligtvis Calmar Classic
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
-
Onödigt att sitta på Bilder själv!
Halva nöjet är att dela!
Johans fina bil, nog såld nu, får se vad som dyker upp på gotland nästa år kanske?
OCH rosthögen:
Vi som körde hade skoj, hade varit skitkul med lite mer folk! Och nästa gång ska jag inte glömma att ta med R-däcken, johan van ju med några sekunder denna gången!
Längtar efter våren redan!
Mvh Linus
Halva nöjet är att dela!
Johans fina bil, nog såld nu, får se vad som dyker upp på gotland nästa år kanske?
OCH rosthögen:
Vi som körde hade skoj, hade varit skitkul med lite mer folk! Och nästa gång ska jag inte glömma att ta med R-däcken, johan van ju med några sekunder denna gången!
Längtar efter våren redan!
Mvh Linus
Härligt med bilder!
Nr 2 kan ju vara kalendermaterial. kan du skicka den till mig?
-
Gör det imorgon efter jobbet! högupplöst utav bara ***, saknade dig fast hörde att du blev kidnappad och det får väll gå för den här gången då!!!!mange wrote:Härligt med bilder!
ska leta upp flera bilder på resten utav folket också så känn er inte allt för bortglömda ännu!
//Linus
härligt! ja tråkigt att inte kunna åka men så blir det ibland men det kommer fler chanser. Just nu funderar vi på vad vi skall göra nästa år på årsmötet. Några förslag?
-
mjo har också funderat lite, och vi kom ju fram till på mötet att vi ska skicka ut någon form av svarsformulär i kommande tidning så att folk kan avslöja vad dem vill se i träffar nu kommande säsong, jag sitter själv å funderar med full kraft, har inget att komma med direkt nu men kommer försöka komma på något och är MYCKET villig till att hjälpa till med andras förslag,
här kommer lite mer bilder, blev inte så mkt för hade dåligt batteri i kameran (bättre förberedelser nästa gång, från min sida.)
här kommer lite mer bilder, blev inte så mkt för hade dåligt batteri i kameran (bättre förberedelser nästa gång, från min sida.)
Yes vi har pratat om detta skall skriva en blänkare i nästa tidning och se om vi får några svar