Kylfläkt problem Clio II -99
Moderator: Forumpolisen
Kylfläkt problem Clio II -99
Hej
Har problem med att kylfläkten inte startar på vår Clio II. Fläkten startar och går hela tiden om jag drar ur sladden till tempgivaren som sitter vid toppen. Men har jag sladden i startat alldeig fläkten. Jag har bytt denna givare men utan resultat...
Mkt tacksam för förslag på vad som kan vara fel.
Har problem med att kylfläkten inte startar på vår Clio II. Fläkten startar och går hela tiden om jag drar ur sladden till tempgivaren som sitter vid toppen. Men har jag sladden i startat alldeig fläkten. Jag har bytt denna givare men utan resultat...
Daniel Larsson
Re: Kylfläkt problem Clio II -99
blir motorn för varm lr vill du bara att den skall starta???Thadanne wrote:Hej
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Hej,
Ja absolut motorn går varm om inte fläkten startar idag kör jag med urdragen sladd så att fläkten snurrar hela tiden men tyvärr funkar inte tempmätaren om man har denna sladd urdragen.
Ja absolut motorn går varm om inte fläkten startar idag kör jag med urdragen sladd så att fläkten snurrar hela tiden men tyvärr funkar inte tempmätaren om man har denna sladd urdragen.
Daniel Larsson
Byte av tempgivare?
Ulf Sandblom
Clio -12 1,2
Clio -14 SÅLD
Kangoo -00 SÅLD
Megane Coupé -96 SÅLD
Clio -01 SÅLD
Clio -12 1,2
Clio -14 SÅLD
Kangoo -00 SÅLD