Chippad scenic 2.0T
Moderator: Forumpolisen
Chippad scenic 2.0T
Igår gjorde jag slag i saken och lät optimera scenicen . Åkte till TBracing i Ålem som fixade en uppgradering, (steg 1) till ett mycket bra pris. I priset ingår också bänkning som visar det exakta effekutaget. Dock gick det inte nu pga låg takhöjd i verkstan. Det kommer att bli senare vår/sommar då han åker runt o bänkar bilar i Kalmar län. Kan väl säga att den känns klart piggare och svarar bättre vid gaspådrag dock är det ingen racermaskin men har fullgod prestanda för mina behov. TB trodde att effekten skulle landa runt 200hk och ca 320nm i vridmoment. Kan inte annat än rekomendera TBracing som är duktig på trim till ett lågt pris som jag tror inte många kan matcha. Att dessutom få en bänkning i priset som visar effekten är nog inte många trimfirmor som erbjuder.
Rekomenderas å det varmaste till alla 2.0T o dieslar
Re: Chippad scenic 2.0T
Ja han är bra tomas har pillat på min diesel, 120-153hk 270-363Nm fick jag lite snabbtlinkan62 wrote:Igår gjorde jag slag i saken och lät optimera scenicen . Åkte till TBracing i Ålem som fixade en uppgradering, (steg 1) till ett mycket bra pris. I priset ingår också bänkning som visar det exakta effekutaget. Dock gick det inte nu pga låg takhöjd i verkstan. Det kommer att bli senare vår/sommar då han åker runt o bänkar bilar i Kalmar län. Kan väl säga att den känns klart piggare och svarar bättre vid gaspådrag dock är det ingen racermaskin men har fullgod prestanda för mina behov. TB trodde att effekten skulle landa runt 200hk och ca 320nm i vridmoment. Kan inte annat än rekomendera TBracing som är duktig på trim till ett lågt pris som jag tror inte många kan matcha. Att dessutom få en bänkning i priset som visar effekten är nog inte många trimfirmor som erbjuder.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen