mange wrote:Som många kanske redan vet så är det i år (2011) dags för oss i Sverige att arrangera Nordisk Renault Träff och vi i klubben efterfråga hungriga arrangörer.
Traditionen omkring den årliga nordiska Renaultträffen började 1991, då träffen för första gången anordnades på Åland genom ett initiativ från svenska och finska Renaultklubbarna. Sedan dess har traditionen fortsatt.
Eftersom traditionen är att Norge, Sverige, Finland och Danmark delar på arrangerandet genom att arrangera var en träff var 4´de år så är det i år dags för oss i sverige att hålla i träffen.
I år är det alltså 4 år sedan det var träff i Sverige, föregående träffen arrangerades i Sunne och var en trevlig och välbesökt träff som arrangerades av klubbmedlemmar i CRS.
Det vi nu efterfrågar är arrangörer till denna träff. En liten grupp av människor som är sugna på att hålla i och anordna detta.
Låter det intressant?
isf hör av er till mig

Hej,
jag heter Matthias och bor i Köln i Tyskland.
Jag har läst i denna forum sedan länge och har sett att det Nordiska Möte 2011 skulle äga rum i sverige. Jag är medlem av „Lingens Renault 5 klubben“.
Vi är omkring 10 medlemmar och har deltagit regelbundet på möten i Tyskland, Frankrike, Belgien, Nederländerna och Storbritannien. I denna året var vi bl a på "les 30 ans de la R5 Turbo" i Clermot Ferrant/Frankrike, hos den "French Car
Days" i Rockingham/England och olika andra möten i Nederländerna och
Tyskland.
Vi skulle gärna vara med på den Nordiska Möten. Vet ni datum och plats
redan?
Många hälsningar
Matthias