hur slår man in radiokoden? problemet löst
Moderator: Forumpolisen
-
hur slår man in radiokoden? problemet löst
nån som vet hur man slår in radiokoden?
har köpt en scenic-99 men har ingen instruktionsbok
när jag slår på radion kommer det upp fyra nollor men jag vet ej hur man ändrar dom
tacksam för tips
(har koden
Löst
har köpt en scenic-99 men har ingen instruktionsbok
när jag slår på radion kommer det upp fyra nollor men jag vet ej hur man ändrar dom
tacksam för tips
(har koden
Löst
Last edited by prillan12345 on 06 Dec 2010, 22:01, edited 1 time in total.
roland semmingsson
Re: hur slår man in radiokoden?
jag tror att det e samma som laguna, kango , megane
om vi säger så här att din kod e 4530
du gör så här : du trycker på nummer 1 i radion 4 gånger så det blir nummer 4 på skärmen.
och sen trycker du 5 gånger på nummer 2 i radioapparaten så det blir en 5a på skärmen. du gör lika med andra siffror.
sen när du skrivit klart koden, så har du radio knappar bakom ratten ( höja och sänka volym osv) där har du 2 knappar på undersidan, du håller i knapparna tills det piper.
klart
hoppas att det hjälpte. hör av dig om du inte förstöd så jag fixar en film, men ta ett kort så ja vet hur din radio ser ut och om det e samma
MVH
om vi säger så här att din kod e 4530
du gör så här : du trycker på nummer 1 i radion 4 gånger så det blir nummer 4 på skärmen.
och sen trycker du 5 gånger på nummer 2 i radioapparaten så det blir en 5a på skärmen. du gör lika med andra siffror.
sen när du skrivit klart koden, så har du radio knappar bakom ratten ( höja och sänka volym osv) där har du 2 knappar på undersidan, du håller i knapparna tills det piper.
klart
hoppas att det hjälpte. hör av dig om du inte förstöd så jag fixar en film, men ta ett kort så ja vet hur din radio ser ut och om det e samma
MVH
va glad över det du har innan du förlorar det!