Renault 20TS - 1979
Moderator: Forumpolisen
Renault 20TS - 1979
Hej! Har ett gammalt vrak från 1979 som inte rullat en meter sedan 1995. Innan det gick den 35 000 mil.
Har haft planer på att fixa den, men är född med tummen mitt i handen.
Nu är det dags för skroten, men samtidigt känns det så tråkigt med en så pass ovanlig bil.
Tveksamt om den nånsin går att få bruks-skick igen.
Ska jag sälja den i delar, eller ge bort den, eller hur gör man för att bevara lite Renault-nostalgi till eftervärlden?
Har haft planer på att fixa den, men är född med tummen mitt i handen.
Nu är det dags för skroten, men samtidigt känns det så tråkigt med en så pass ovanlig bil.
Tveksamt om den nånsin går att få bruks-skick igen.
Ska jag sälja den i delar, eller ge bort den, eller hur gör man för att bevara lite Renault-nostalgi till eftervärlden?
Speakern Speakern
Re: Renault 20TS - 1979
Är ju inget sug efter just denna modell... tyvärr. du kan ju alltid prova att annonsera ut den med bilder
Jag känner bara till en som håller på med just 20 modellen kan kolla med honom om han är intresserad
Jag känner bara till en som håller på med just 20 modellen kan kolla med honom om han är intresserad
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
kollade med honom men han var inte intresserad... tyvärr
Magnus Janard - Segeltorp #561
Helt ok. Känns bara så tråkigt att kasta...Jag vill inte tjäna fem spänn på den. Men det kan ju alltid finnas någon tokstolle som behöver ett bältesfäste eller en blinkerspak, tänkte jag.
Men då blir det skroten för min gamla favorit.
Den bästa bil jag nånsin ägt, helt överlägset!
Men då blir det skroten för min gamla favorit.
Den bästa bil jag nånsin ägt, helt överlägset!
Speakern Speakern