kupefläkt går bara på fullt ös....
Moderator: Forumpolisen
kupefläkt går bara på fullt ös....
tja har precis köpt en scenic-99:a kupefläkten går bara på högsta hastighet nån som har en susning om vad det är för fel????mvh roffe
rolf karlsson
Re: kupefläkt går bara på fullt ös....
Fläktmotståndetroffe78 wrote:tja har precis köpt en scenic-99:a kupefläkten går bara på högsta hastighet nån som har en susning om vad det är för fel????mvh roffe
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
ok vart sitter det???svårt att byta själv???dyrt???Tony wrote:Fläktmotståndetroffe78 wrote:tja har precis köpt en scenic-99:a kupefläkten går bara på högsta hastighet nån som har en susning om vad det är för fel????mvh roffe
rolf karlsson
brukar sitta i fläkt kanalen, vart exakt vet jag inte då jag inte har någon sån bil och priset vet jag inte heller då jag inte köpt något till en scenic, men kolla med dom som säljer.men brukar alltid vara motståndet om fläkten bara går på högsta..roffe78 wrote:ok vart sitter det???svårt att byta själv???dyrt???Tony wrote:Fläktmotståndetroffe78 wrote:tja har precis köpt en scenic-99:a kupefläkten går bara på högsta hastighet nån som har en susning om vad det är för fel????mvh roffe
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
ok...lyfter på hatten och tackar för svaren så länge så får vi se om jag hittar det....
rolf karlsson
Bort med överdelen av instrumentbrädan, loss med luftkanalen framför handskfacket, sedan sitter det rakt ner där. Torx20 4st och 15minuter.
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem