Kan ej låsa upp bakluckan på Espace...
Moderator: Forumpolisen
Kan ej låsa upp bakluckan på Espace...
Hej!
Bakluckan på min Espace -04 tycks ha gått i baklås. Hur får jag upp låset igen? För att ytterligare komplicera det hela står just nu en stor bur i lastutrymmet. Denna försvårar möjligheten att nå bakluckans insida och den kan inte tas ut genom en sidodörr pga storleken... När jag trycker på det utvändiga låshandtaget klickar det till men låset öppnas inte. Nåt förslag på lösning av problemet?
mvh Janne
Bakluckan på min Espace -04 tycks ha gått i baklås. Hur får jag upp låset igen? För att ytterligare komplicera det hela står just nu en stor bur i lastutrymmet. Denna försvårar möjligheten att nå bakluckans insida och den kan inte tas ut genom en sidodörr pga storleken... När jag trycker på det utvändiga låshandtaget klickar det till men låset öppnas inte. Nåt förslag på lösning av problemet?
mvh Janne
janne viberg
Re: Kan ej låsa upp bakluckan på Espace...
ta bort klädslen på insidan lr borra hål från utsidan, skulle rekomendera det första..jannev wrote:Hej!
mvh Janne
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: Kan ej låsa upp bakluckan på Espace...
Brukar finnas en nödöppnare.
-Läs instruktionsboken!
-Läs instruktionsboken!
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem