Renault Scenic -10
Moderator: Forumpolisen
-
Renault Scenic -10
jVar på power meet i västerås igår, hade stått i varm o långa köer och på väg hem kommer det upp en service varning. det stod check injection system. enligt boken skulle jag åka till verkstad o infon skulle sparas i minnet, men där står ibget, fick bilen lite fnatt eller ska jag ringa verkstaden imorn. Känns så surt eftersom den bara gått 470 mil [*]
MVH Henrik Blom / Uppsala
Re: Renault Scenic -10
Efter som det är en ny bil så skulle jag åka till verkstad med den och kolla upp felet. Det är ju garanti så bara dumt och ignorera det. Kan bli dyrt senare.
Jonas
Re: Renault Scenic -10
står det inget i minnet ? om du inte var på verkstad var läste du ur felkoderna ?? du har ju garanti i flera 1000mil på den bilen är ju bara åka till verkstan och be dom fixa.Rattryckarn wrote:jVar på power meet i västerås igår, hade stått i varm o långa köer och på väg hem kommer det upp en service varning. det stod check injection system. enligt boken skulle jag åka till verkstad o infon skulle sparas i minnet, men där står ibget, fick bilen lite fnatt eller ska jag ringa verkstaden imorn. Känns så surt eftersom den bara gått 470 mil [*]
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen