Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5
Moderator: Forumpolisen
Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5
I Citroen klubben har vi under många år haft vårmarknad i Åkersberga Norr om Stockholm där Citronister har kunnat komma och köpa och sälja nytt och beg från skruvar till hela bilar .Det brukar vara i slutet av Maj . Efter de trevliga träffarna på Taxinge har jag undrat om det inte skulle finnas ett intresse hos Renault och Peugeot entusiaster att vara med. Vad tycks ?
Last edited by man on 16 Feb 2010, 08:14, edited 1 time in total.
Michael Andersson
Re: Resdelsmarknad ?
Vi behöver väl aldrig köpa några delar till våra bilar Nog mest ett citroen fenomen att ha reservdelsmarknad Hi hi.
Allvarligt,, Det låter som ett bra iniativ.
Allvarligt,, Det låter som ett bra iniativ.
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Låter som ett bra och kul initiativ
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Det här tycker jag också låter som ett bra och trevligt alternativ. Det finns ju redan i 4cv-klubben och även i andra klubbar.
Är själv medlem i norska Renaultklubben sedan -08 och de har en vår- samt en höstmarknad inom klubben. Brukar bli trevlig första vårträff såväl som sista höstträff innan avställningen. I höstas på en söndag i början av november med strålande solsken, men med frosten liggande kvar i kurvorna for jag iväg i Doffen ca 25 mil norrut till klubbens reservdelslager.
Är själv medlem i norska Renaultklubben sedan -08 och de har en vår- samt en höstmarknad inom klubben. Brukar bli trevlig första vårträff såväl som sista höstträff innan avställningen. I höstas på en söndag i början av november med strålande solsken, men med frosten liggande kvar i kurvorna for jag iväg i Doffen ca 25 mil norrut till klubbens reservdelslager.
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Ja nu har vi bestämt oss för lördagen den 15 maj kl 10-13 kör vi Vårmarknad för Franska bilar hos Nettodelar / AD center på Sågvägen 16 i Åkersberga . Kom och sälj allt från hela bilar till minsta skruv eller bara träffas å ta en fika . Nettodelar Bjuder på fika . Upplysningar lämnas av Michael Andersson Bil & Maskin kb på tel 08 543 543 76 må- to 8-17
Arrangörer är Nettodelar , Bil & Maskin Kb och Svenska Citroenklubben Stockholm
Arrangörer är Nettodelar , Bil & Maskin Kb och Svenska Citroenklubben Stockholm
Michael Andersson
Re: Resdelsmarknad I Åkersberga 15/5
I morgon kör vi ! Ann-Mari och Björn har laddat med massor med bra erbjudande ! Jag kommer att ta med mig ett urval av allt jag har , om någon vill ha något spec ring mig på tel 08 543 543 76 under dagen . Kaffe å bullar bjuder Ann-Mari & Björn på som vanligt ! Dessutom har SMHI lovat strålande sol och minst +20 så det e lege å ta finbilen . Sågvägen 16 i åkersberga är adressen .
Michael Andersson
Personligt meddelandeE-post
Michael Andersson
Personligt meddelandeE-post
Michael Andersson
Hur hade ni det ? hade inte möjlighet att komma men gillar somsagt initiativet
Vi hade det toppen ! bra väder , Gott kaffe ! Mycke Cittror några peggor å nån Renå . Vi har redan bestämt att vi kör även nästa år ungefär samma tid men då skulle det vara kul om det kom flera " av kusinerna från landet " = Renault & Peugeot .
Michael Andersson
låter trevligt. då skall vi försöka bli fler