Tummen upp för Autofrance AB

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
teddysoft
Posts: 5
Joined: 08 Apr 2010, 16:28
Location: Kopparberg

Tummen upp för Autofrance AB

Post by teddysoft »

Hej.

Heter Ted och vill bara säga hej då jag är en ny medlem här och vill berätta en sak :-) ..

Sedan jag fick min Renault R5 Super ´87a ( 15:e December 2009, kört strax över 830mil sedan. ) har jag varit på denna sida väldigt mycket,
och igår tog jag steget att bli medlem på forumet :D .

Och efter allt jag har läst på forumet, och då menar jag i stort sätt allt om R5 modellen för att piffa upp min pärla och reparera, så kom jag ihåg att några medlemmar har rekommenderat Autofrance AB med reservdelar.

Jag ringde dom igår och beställde höger fram drivaxel, dom skickade paketet igår 15:00 och nu kommer paketet att köras ut med taxi ifrån Kopparberg hem till min dörr idag efter lunch!

Det är vad jag kallar service och bra företagsanda att kunna leverera en produkt till super priser ( original också! ) som ingen annan kan slå!!
Ted Andersson
Togga
Posts: 13
Joined: 31 Mar 2010, 15:51
Location: Norrköping

Re: Tummen upp för Autofrance AB

Post by Togga »

Har beställt där många gånger, har dom hemma så ligger det i lådan dagen efter :lol:

Välkommen till forumet förresten (om nu jag som är ny här ska säga det)

//Togga.
Torgny Liljekvist
Peugeot 106-92. Citroen C1 sx i komf.p.-06. Xantia 2,0 SX -95. Xantia 2,0 SX 16v -97 Brake. Xantia 1,8 SX -94 Donator. Yamaha XVS 1100 A -01 en pärla. Suzuki GSX 400 FWS -84 Pendlarhoj.
Post Reply