Förs.bol. Folkskam

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Dennis
Forumpolis

Förs.bol. Folkskam

Post by Dennis »

Jag fattar det inte :shock: :shock: :!:
Hur mycket mutpengar kostar det...
Även i år så rapporterar nyheterna om att väldigt få nya bilmodeller får godtjänt enligt Folkskams mätningar och även i år så är det Toyota och Vobblo som toppar listan av "säkra bilar" Totalt OFATTBART enligt mig:?: :?: :?:
Trots hängande gasspjäll,
Saknade värmeskydd vid bränsleledningar,
Gaspedaler som potentiometern fastnar i fullgas,
Bromsar som inte räcker till,
Med dokumenterade massåterkallelser som resultat för åtgärdande av ovan nämda fel. Och ÄNDÅ är de de säkraste fordonen som finns. NCAP's stjärnor är väl bara fejk och fusk verkar lilleputt testcentrat hos folkskam tycka. Samtliga europeiska vägverksorganisationers oberoende testverksamhet betyder nog inget. För just i lilleputtlandet Sverige så kan detta lilla testcenter idiotförklara den europeiska elitens trafiksäkerhetsforskares oganisation och tuta i oss om man skall ha en säker bil i sverige så ska man välja Toyota eller Volvå.
Det är mitt "tyckande" och än så länge får man väl tycka offentligt :roll:
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Baggis

Re: Förs.bol. Folkskam

Post by Baggis »

Det fenomenet att Sverige "vet bäst" och att om så all samlad kunskap i hela universum pekar på något annat så kan man högaktningsfullt skita i det är tycker jag vanligt förekommande inom många områden...
Jan Andersson - Mégane Scenic RX4 -00 - Saab 9-5 2.0 BioPower -06 - Opel Vivaro -12
Post Reply