Problem med värmen inne i bilen!
Moderator: Forumpolisen
-
Problem med värmen inne i bilen!
Hej alla!
Har ett jätteproblem med min klimatanläggning på min Laguna II årsmodell 02.
När jag ställer värmen på 16 grader kommer det kall luft och vrider jag upp det till 16.5 grader blir det full värme, rätt jobbigt om man säger så!
Är det nån som vet om man kan "nollställa" klimatanläggningen själv på nåt sätt så det går ställa in önskad värme igen?
Tacksam för all hjälp!
När jag ställer värmen på 16 grader kommer det kall luft och vrider jag upp det till 16.5 grader blir det full värme, rätt jobbigt om man säger så!
Är det nån som vet om man kan "nollställa" klimatanläggningen själv på nåt sätt så det går ställa in önskad värme igen?
Tacksam för all hjälp!
Björn Svensson
Re: Problem med värmen inne i bilen!
hur mycket fel visas utetemp ??Laguna-owner wrote:Hej alla!
Tacksam för all hjälp!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
-
Re: Problem med värmen inne i bilen!
Den ställer bra, kanske nån grad fel bara men för nåt år sen hade den fått riktigt spel och visade minus 40 när det var sommar..
Kan det vara nån givare som strular?
Kan det vara nån givare som strular?
Björn Svensson