Ström i en scenic 99
Moderator: Forumpolisen
Ström i en scenic 99
Hej
Tänkte slänga in ett slutsteg och bas i scenicen och fnderar på vart jag skall koppla in mig på batteriet. Bilen har ju batteriet under pasagerarstolen så där skulle ju va bra att koppla in sig men sen finns ju poler och så under huven oxå....
Kan det bli nått knas om man kopplar in sig i bilen så man slipper dra från motorutrymmet och in i bilen. Tänkte mest och det kan strula med laddning och så ?
Tacksam för svar från en som e nybliven scenic ägare
Rolf Ullfors
Sundsvall
Tänkte slänga in ett slutsteg och bas i scenicen och fnderar på vart jag skall koppla in mig på batteriet. Bilen har ju batteriet under pasagerarstolen så där skulle ju va bra att koppla in sig men sen finns ju poler och så under huven oxå....
Kan det bli nått knas om man kopplar in sig i bilen så man slipper dra från motorutrymmet och in i bilen. Tänkte mest och det kan strula med laddning och så ?
Rolf Ullfors
Sundsvall
Re: Ström i en scenic 99
nej bara koppla påTussse wrote:Hej
Rolf Ullfors
Sundsvall
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
- figgesoft
- Firstname: Fredrik
- Surname: Sjöholm
Re: Ström i en scenic 99
Glöm inte säkra!
Högst 30cm från batteriet ska säkringen sitta!
Högst 30cm från batteriet ska säkringen sitta!
Fredrik Sjöholm - Landskrona / Medlem#1430