Renault R8 Gordini - 1965
Moderator: Forumpolisen
Re: Renault R8 Gordini - 1965
tackar och bockar så jättemycket för tipset om delarna på blocket.
foder, kolvar, kolvbultar, papperspackningar till foderna, en hög dörrlister och ett par bakljus är påväg och kommer vilken dag som helst
foder, kolvar, kolvbultar, papperspackningar till foderna, en hög dörrlister och ett par bakljus är påväg och kommer vilken dag som helst
Va bra
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
tur man registrerade sig här då
imorn ska gas till svetsen fyllas på sen ska man fräsa vidare, gett mig på golvet som jag hittade två småhål i, snart klart där.
över och ut
imorn ska gas till svetsen fyllas på sen ska man fräsa vidare, gett mig på golvet som jag hittade två småhål i, snart klart där.
över och ut
sådär ja
Nämen va bra hur ser kolvarna ut på ovansidan? Mina 1100 kolvar såg inte original ut så man blev lite nyfiken hur de skall se ut
bild ska fixas åt dig har 8a stycken 1134 kolvar nu fast 4a har kolvringar som sitter nått så gudens in i h*lvete så dom får väl agera växelspaksknoppar hahahamange wrote:Nämen va bra hur ser kolvarna ut på ovansidan? Mina 1100 kolvar såg inte original ut så man blev lite nyfiken hur de skall se ut
va bra kul att se vad det är för kolvar som jag har