Motortvätt...
Moderator: Forumpolisen
Motortvätt...
Törs man göra en motortvätt på en megane 2004 1.6?
Är det någon som gjort det som kanske kan avråda mej om det inte är lämpligt
Varför jag frågar är att jag gjorde en motortvätt på min tidigare volvo s70 och den gick skitdåligt efter det under lång tid.
Törs man eller inte
Är det någon som gjort det som kanske kan avråda mej om det inte är lämpligt
Varför jag frågar är att jag gjorde en motortvätt på min tidigare volvo s70 och den gick skitdåligt efter det under lång tid.
Törs man eller inte
Jack Black
kamremsbytet skall göras iår om det inte redan är gjort.
om man låter bli att spruta vatten på allt som har med tändningen att göra så skall det inte vara några problem, kommer det vatten i tändstiftsbrunnarna så kan det bli överslag då kan man blåsa rent med tryckluft. kamremmen behöver man oftast inte tvätta så noga och den sitter under en kåpa så man behöver inte spruta under den
om man låter bli att spruta vatten på allt som har med tändningen att göra så skall det inte vara några problem, kommer det vatten i tändstiftsbrunnarna så kan det bli överslag då kan man blåsa rent med tryckluft. kamremmen behöver man oftast inte tvätta så noga och den sitter under en kåpa så man behöver inte spruta under den
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen