Mängder med R5 gte delar
Moderator: Forumpolisen
Har en röd stöt framdavey wrote:Usch det är samma problem på min r5a, bytte motor och råkade även då kröka staget. Lättböjda dom där, tydligen? Tänkte dock lösa det med att peta i backen i lådan, kapa staget, peta i backen på spaken och sen svetsa ihop staget igen. det borde ju funka tycker man...
T: Om du har stötfångare fram, bak och hemskt gärna också sidokjolar så kan du betrakta allt det som sålt. PMa mig gärna isåfall, om vad du har och inte har jag tar det du har, iallafall.
Bak har jag 1 vit 1 röd 1 svart 1 blå om jag inte minns fel, sidokjolar har jag nog i dom flest färger åxå..
Finns mycket plast
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
skall nog finnas några kompletta kit, enda jag bara har en av skall vara kofångaren fram och den kräver lite jobb för att bli snygg, skall kolla upp det.
Jobbar imorgon men på tisdag skall jag kolla upp alla delar..
Jobbar imorgon men på tisdag skall jag kolla upp alla delar..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Jobbar imorgon åxå, finns mycket att göra på jobbet och sparar gärna semesterdagarna till en bättre dag..
Men skall kolla upp så fort jag kan..
Men skall kolla upp så fort jag kan..
-
Re: Mängder med R5 gte delar
Hej!
Är i stort behov av en stötfångare fram till min GTE... finns någon kvar?
Om inte... vet du vart man får tag i en?
Är i stort behov av en stötfångare fram till min GTE... finns någon kvar?
Om inte... vet du vart man får tag i en?
Patrik Johansson