Gotland Ring 9 maj 2009
Moderator: Forumpolisen
Tony, det jag menade var bara att du kan komma med lite spydiga kommentarer och skämtTony wrote:fuzzion wrote:Ja Tony, vi vet att du kan vara full av sk*tTony wrote:så du har tänkt att åka saktare än 50 på ringen tror inte du lär ha något problem med gnissel på banan rejsigare belägg kan gnissla lite vid kärringkörning
Det är inga problem med beläggen förutom när folk & hundar vänder sig om i villakvarteren och undrar vad det är för nåt som gnäller.
Därav det lite bitska svaret "Ja Tony, vi vet att du kan vara full av sk*t" på ditt citat: "så du har tänkt att åka saktare än 50 på ringen "
Det var bara menat som ett skämt men vi vet ju hur forumsinlägg kan misstolkas!
Angående gnisslande bromsbelägg menar jag att det är inga problem att köra med dem bortsett från bieffekten när man kör med bilen i villaområden etc. och det gnisslar så att folk vänder sig om.
Johan Nilsson
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
Mégane Coupé 2,0 16v -97
haha, ja nu är det inte så svårt..Bengt wrote:En gul ska du väl kunna ta
Mange ditt däck skickar jag med Bussgods eller liknande om du inte har vägarna förbi Norrköping under närmsta tiden. Du är i så fall varmt välkommen på fika
Johan Nilsson
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Är ingen brådska du kan ta med det till någon träff... skall du till gbg träffen?fuzzion wrote:haha, ja nu är det inte så svårt..Bengt wrote:En gul ska du väl kunna ta
Mange ditt däck skickar jag med Bussgods eller liknande om du inte har vägarna förbi Norrköping under närmsta tiden. Du är i så fall varmt välkommen på fika
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Tyvärr är inte bilen klar än. Visst kan jag ta med däcket till någon träff men som sagt annars postar jag det!
Har nu lagt ut några bilder från träffen.
Den här bilden mobbade Dessan mig för (undrar varför )
Ja, det är för att jag blev omkörd av Mange
Har nu lagt ut några bilder från träffen.
Den här bilden mobbade Dessan mig för (undrar varför )
Ja, det är för att jag blev omkörd av Mange
Johan Nilsson
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Vi kan ta det på någon träff.
Vilken bild men det tog några varv innan jag lyckades... bilarna var otroligt jämmna så hade vi fortsatt så kanske du kört om mig
Men så vet ju alla att röda bilar är snabbare (det var iaf så när man var liten )
Vilken bild men det tog några varv innan jag lyckades... bilarna var otroligt jämmna så hade vi fortsatt så kanske du kört om mig
Men så vet ju alla att röda bilar är snabbare (det var iaf så när man var liten )
Magnus Janard - Segeltorp #561