Framskivor till Clio Sport 01.
Moderator: Forumpolisen
Framskivor till Clio Sport 01.
Hej igen.
Ska köpa nya skivor fram till bilen.
Skulle vilja veta om man kan köpa ex Lagunas framskivor och sätta på?
Passar dem?
Anledningen är att det är en väldigt stor prisskillnad på att köpa skivor från Biltema om man jämför med Mekonomen. Jag anser att Biltema räcker gott för mina ändamål.
Tacksam för hjälp.
Passar dem?
Anledningen är att det är en väldigt stor prisskillnad på att köpa skivor från Biltema om man jämför med Mekonomen. Jag anser att Biltema räcker gott för mina ändamål.
Tacksam för hjälp.
Christoffer Månsson
Re: Framskivor till Clio Sport 01.
Vadför köper du inte Brembo 830.00/stSir_x wrote:Hej igen.
Passar dem?
Tacksam för hjälp.
Jag tänkte om. Det blir att beställa Brembo. Hittade på ADcenter för 750kr st tror jag det var.
Autofrance är hopplösa att få tag i. Har ringt massa men de svarar inte i telefon. Men jag får göra ett försök till och höra vad de tar.
Verkar dock vara väldigt svårt att sälja en Clio i dagens läge. Ligger ändå bra i pris tycker jag...
Autofrance är hopplösa att få tag i. Har ringt massa men de svarar inte i telefon. Men jag får göra ett försök till och höra vad de tar.
Verkar dock vara väldigt svårt att sälja en Clio i dagens läge. Ligger ändå bra i pris tycker jag...
Christoffer Månsson
om det är upptaget har man ringt rätt det ringer så många och han är själv därför det är svårt..Sir_x wrote:Jag tänkte om. Det blir att beställa Brembo. Hittade på ADcenter för 750kr st tror jag det var.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Han packar grejer när det är telsvarare..Sir_x wrote:Ok, men jag har ständigt blivit kopplad till en telefonsvarare.
Har inte Autofrance någon hemsida?
Jo han har en enkel hemsida,men ring istället om du vill ha hjälp..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st