Elektronikfel - Renault Megane -98
Moderator: Forumpolisen
Re: Varför syns inte det här?
läs länken forumsregler som är klistrad längst ner i alla mina inlägg, du måste ändra i din profil Tacktvesala wrote:Skriver rubrik på samtliga mina inlägg men det syns inte i tråden - berätta gärna hur jag ska gå till väga för att namnge inläggen.john wrote:Ja glöm ej namn på inläggen,dom raderas annars!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
HALLÅÅ!!!
Jag vill inget annat än att följa forumreglerna och jag har läst era "klistrade trådar" och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen". Det enda jag vill är att ha hjälp med den här skräpbilen, inte tjat om ngt forumspolisen ej själv kan uppfylla. Kastas det sten, någon? SAOL.
just det
Re: HALLÅÅ!!!
det är inte rubriken vi syftar på, skriv dit namn där det står" just det " och ort där det står "lk" du behöver inte skriva namn lr något i rubriktvesala wrote:Jag vill inget annat än att följa forumreglerna och jag har läst era "klistrade trådar" och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen". Det enda jag vill är att ha hjälp med den här skräpbilen, inte tjat om ngt forumspolisen ej själv kan uppfylla. Kastas det sten, någon? SAOL.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
tvesala wrote:och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen
No comment...
Martin Berg - Karlstad
Laguna II 2.0T -03 ClAff, faluröd metallic.
!!SÅLD!!
Laguna II 2.0T -03 ClAff, faluröd metallic.
!!SÅLD!!
turbomart wrote:tvesala wrote:och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen
No comment...
Det är givet, Martin, att du uppenbarligen inte förstod min frågeställning. Ändrade mina namninställningar, och plötsligt visades namnet ifråga - därav uteblivet resonemang.Tony wrote:turbomart wrote:tvesala wrote:och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen
No comment...
Martin Berg