Elektronikfel - Renault Megane -98

Allmänna diskussioner kring motorer och elektronik.

Moderator: Forumpolisen

Tony
Forumpolis

Re: Varför syns inte det här?

Post by Tony »

tvesala wrote:
john wrote:Ja glöm ej namn på inläggen,dom raderas annars!
Skriver rubrik på samtliga mina inlägg men det syns inte i tråden - berätta gärna hur jag ska gå till väga för att namnge inläggen. :lol:
läs länken forumsregler som är klistrad längst ner i alla mina inlägg, du måste ändra i din profil Tack
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
john
Forumpolis
Firstname: John
Surname: Ignell

Post by john »

Trevligare stämning,lättare få bra svar då alla kan se vem som vill ha hjälp
med sina problem,frågor här inne dessutom. :D
John Ignell Enviken
tvesala

HALLÅÅ!!!

Post by tvesala »

Jag vill inget annat än att följa forumreglerna och jag har läst era "klistrade trådar" och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen". Det enda jag vill är att ha hjälp med den här skräpbilen, inte tjat om ngt forumspolisen ej själv kan uppfylla. Kastas det sten, någon? SAOL.
just det
Tony
Forumpolis

Re: HALLÅÅ!!!

Post by Tony »

tvesala wrote:Jag vill inget annat än att följa forumreglerna och jag har läst era "klistrade trådar" och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen". Det enda jag vill är att ha hjälp med den här skräpbilen, inte tjat om ngt forumspolisen ej själv kan uppfylla. Kastas det sten, någon? SAOL.
det är inte rubriken vi syftar på, skriv dit namn där det står" just det " och ort där det står "lk" du behöver inte skriva namn lr något i rubrik
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

turbomart

Post by turbomart »

tvesala wrote:och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen
[smilie=mad2.gif]

No comment...
Martin Berg - Karlstad
Laguna II 2.0T -03 ClAff, faluröd metallic.
!!SÅLD!!
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

turbomart wrote:
tvesala wrote:och förstår fortfarande inte varför rubriken ej syns - finns de facto ingen möjlighet till att justera detta i "profilen
[smilie=mad2.gif]

No comment...
:lol:

john
Forumpolis
Firstname: John
Surname: Ignell

Post by john »

:? 8)
John Ignell Enviken
turbomar

Post by turbomar »

Tony wrote:
turbomart wrote:
[smilie=mad2.gif]

No comment...
:lol:
Det är givet, Martin, att du uppenbarligen inte förstod min frågeställning. Ändrade mina namninställningar, och plötsligt visades namnet ifråga - därav uteblivet resonemang. :wink:
Martin Berg
Post Reply