Laguna III Coupe (nu med bilder)
Moderator: Forumpolisen
Laguna III Coupe (nu med bilder)
Någon som provkört den? Om allt går som jag vill så blir det en sådan till i sommar. Isof blir det GT modellen med Bose, Gps , elstolar och kurvljus. Volvo i Västervik har lovat att skaka fram en lånebil snart, men någon annan kanske har en sådan hemma. Det märkliga är att den inte tas in i Sverige med Automat till bensinaren ?!?! Skumt…
Last edited by chh on 19 May 2009, 13:21, edited 1 time in total.
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
Re: Laguna III Coupe
satt faktiskt och kollade på renaults hemsida ikväll på den, den är jäkligt läcker..chh wrote:Någon som provkört den? Om allt går som jag vill så blir det en sådan till i sommar. Isof blir det GT modellen med Bose, Gps , elstolar och kurvljus. Volvo i Västervik har lovat att skaka fram en lånebil snart, men någon annan kanske har en sådan hemma. Det märkliga är att den inte tas in i Sverige med Automat till bensinaren ?!?! Skumt…
automat = högre skatt pga mer co2.. du kan tex inte köpa 3,5l v6 i sverige säkert pga samma orsak..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Re: Laguna III Coupe
Usch då, klart man vill ha V6 i coupen.. Om ett halvår lär de finnas till vettiga pengar i Tyskland iaf..Tony wrote:satt faktiskt och kollade på renaults hemsida ikväll på den, den är jäkligt läcker..chh wrote:Någon som provkört den? Om allt går som jag vill så blir det en sådan till i sommar. Isof blir det GT modellen med Bose, Gps , elstolar och kurvljus. Volvo i Västervik har lovat att skaka fram en lånebil snart, men någon annan kanske har en sådan hemma. Det märkliga är att den inte tas in i Sverige med Automat till bensinaren ?!?! Skumt…
automat = högre skatt pga mer co2.. du kan tex inte köpa 3,5l v6 i sverige säkert pga samma orsak..
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
4 hjuls styrning är ganska fräck. Det kändes lite lustigt när jag testade men man vänjer sig snabbt. Först tänkte jag ta en med ljust läder, men insåg att det blir nog skitigt snabbt så det blev med svart/rött läder. Jag läste i specen att Gps ej är på svenska.. lite märkligt eftersom föregångaren har svenska men men.. man får försöka använda gamla talfilerna kanske
om det går.

Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
Lagom till Gotlandringträffen
Perfekt inkörning, bara att anmäla sig plötsligt ![eclipsee_steering [smilie=eclipsee_steering.gif]](./images/smilies/eclipsee_steering.gif)

![eclipsee_steering [smilie=eclipsee_steering.gif]](./images/smilies/eclipsee_steering.gif)
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem