Medlemsavgift 2009
Moderator: Forumpolisen
- Clio_fidde
Medlemsavgift 2009
Hur blir det iår? KOmmer inbetalningskort eller ska man bara lägga in pengar på kontot?
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
- Clio_fidde
När var senaste renomé? känns som jag inte fått nån på evigheter? Va vare för kontonr då?fuzzion wrote:Antar att det bara är att sätta in pengarna på kontot då vi inte fick med något inbetalningskort i senaste Renommé.
Fredrik Salokangas - Borås #1418
- t80196
- Forumpolis
- Firstname: Mats
- Surname: Grimme
Det kommer att distribueras inbetalningskort, men eftersom allt fler använder sig av nätet för betalningar så går det utmärkt att betala sin medlemsavgift (som även i år är 250 kr) till plusgirokonto:
485 35 32-2
Som jag skev i senaste numret av Renommé skall avgiften vara inbetald senast den 31 januari för att du inte skall missa något utskick, men det går utmärkt att betala tidigare oxå.
Hälsningar från Eder kassör
485 35 32-2
Som jag skev i senaste numret av Renommé skall avgiften vara inbetald senast den 31 januari för att du inte skall missa något utskick, men det går utmärkt att betala tidigare oxå.
Hälsningar från Eder kassör
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.
Renaultlös för närvarande, men har andra kul leksaker i garaget
Gillar mest gammelbilar.
- t80196
- Forumpolis
- Firstname: Mats
- Surname: Grimme
Det är nog riktigt att du inte fått någon tidning för den har kommit tillbaka med adress okänd. Jag mailat dig och frågat efter din nya adress. Kanske kan du maila mig din adress så du inte missar fler utskick.Clio_fidde wrote:När var senaste renomé? känns som jag inte fått nån på evigheter? Va vare för kontonr då?fuzzion wrote:Antar att det bara är att sätta in pengarna på kontot då vi inte fick med något inbetalningskort i senaste Renommé.
Mats Grimme - Stockholm, Bromma
Gillar mest gammelbilar.
Gillar mest gammelbilar.