årsmöte i Stockholm
Moderator: Forumpolisen
Mange - Lägger ni in info till medlemmarna på hemsidan?mange wrote:har du något som skall motioneras så skicka in det å gör det så fort som möjligt. 2 veckor innan låter väl bra
2 veckor innan, då är lördag den 16 aug sista datum för motion-inskick.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Årsmötet gick bra. Inget nytt förutom att John blev invald i styrelsen istället för Mats Nilsson.
Utanför årsmötet så visade nya redaktören lite vad hon tänkt göra med tidningen och den gamla redaktören visade hans sista tidning som kommer att packas i veckan (44 sidor tror jag att den var ).
Peter bergqvist har pratat lite med Norska alpineklubben angående ett besök på gotland ring och vi var välkommna att följa med
Utanför årsmötet så visade nya redaktören lite vad hon tänkt göra med tidningen och den gamla redaktören visade hans sista tidning som kommer att packas i veckan (44 sidor tror jag att den var ).
Peter bergqvist har pratat lite med Norska alpineklubben angående ett besök på gotland ring och vi var välkommna att följa med
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Kul att höra lite...!mange wrote:Årsmötet gick bra. Inget nytt förutom att John blev invald i styrelsen istället för Mats Nilsson.