konbane/ däck sparkar träff lunda (uppsala) 19/7 2008
Moderator: Forumpolisen
Är detta korrekt plats?
http://kartor.eniro.se/query?&what=map& ... tq=0&pis=0
http://kartor.eniro.se/query?&what=map& ... tq=0&pis=0
Johan Nilsson
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
Mégane Coupé 2,0 16v -97
Mégane II Touring Dynamique 1,6 16v -09
Megane IV Sport Tourer 1,2 TCe 130 -17
Här finns också en beskrivning...
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=10401
"Från Uppsala väg 288 mot Östhammar. Ca 1mil efter Alunda kommer en sträcka där det är 70km/h. Direkt efter den kommer det en skylt på höger sida "Lunda Flygfält". Sväng av vänster sen är det ca 2km fram till fältet som inte går att missa."
Tänk på att ta det extra lugnt sista biten in till fältet. De som bor där i krokarna är inte sådär jätteimponerade av alla räserwannabes som tokgasar i trakten.
Det är gott om fartkameror på 288'an.
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=10401
"Från Uppsala väg 288 mot Östhammar. Ca 1mil efter Alunda kommer en sträcka där det är 70km/h. Direkt efter den kommer det en skylt på höger sida "Lunda Flygfält". Sväng av vänster sen är det ca 2km fram till fältet som inte går att missa."
Tänk på att ta det extra lugnt sista biten in till fältet. De som bor där i krokarna är inte sådär jätteimponerade av alla räserwannabes som tokgasar i trakten.
Det är gott om fartkameror på 288'an.
Som sagt ingen anmälning... en kostnad på 100-200 kr tillkommer om man vill åka konbana
Skall uppdatera infon på klubbsidan men har inte riktigt hunnit med.... men det kommer
Skall uppdatera infon på klubbsidan men har inte riktigt hunnit med.... men det kommer
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Var man inte tvungen att vara medlem i ClubRenaultSuède för att få vara med och köra? Och kunna visa att man betalt in medlemsavgiften, om man inte har medlemskort?mange wrote:Som sagt ingen anmälning... en kostnad på 100-200 kr tillkommer om man vill åka konbana
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Jo, medlem måste man ju vara för att vara med om Sthlmsträffen.kmfdm wrote:Var man inte tvungen att vara medlem i ClubRenaultSuède för att få vara med och köra? Och kunna visa att man betalt in medlemsavgiften, om man inte har medlemskort?mange wrote:Som sagt ingen anmälning... en kostnad på 100-200 kr tillkommer om man vill åka konbana
Det kanske inte är helt enligt boken, men om man kommer åkande långt ifrån till träffen och inte råkar vara medläm (ännu) skulle det förvåna mig om man inte får komma in i gemenskapen. Jag tycker att vi bestämmer att medlemskapsräkenskaperna går att trixa till i efterhand...
Nu hänger Mange mig...
Somsagt medlem skal man vara. Om man inte är det och ändå vill åka så bli medläm genom nätet och betala in avg. Om man misslyckas med detta så kan vi säkert fixa med detta i efterhand. Saknas medlemskort och man säger att man är medlem så litar vi på detFalk wrote:Jo, medlem måste man ju vara för att vara med om Sthlmsträffen.kmfdm wrote:Var man inte tvungen att vara medlem i ClubRenaultSuède för att få vara med och köra? Och kunna visa att man betalt in medlemsavgiften, om man inte har medlemskort?mange wrote:Som sagt ingen anmälning... en kostnad på 100-200 kr tillkommer om man vill åka konbana
Det kanske inte är helt enligt boken, men om man kommer åkande långt ifrån till träffen och inte råkar vara medläm (ännu) skulle det förvåna mig om man inte får komma in i gemenskapen. Jag tycker att vi bestämmer att medlemskapsräkenskaperna går att trixa till i efterhand...
Nu hänger Mange mig...
Magnus Janard - Segeltorp #561