Clio Träff????

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

kmfdm

Post by kmfdm »

mange wrote:min plan har varit att åka cv till värmland, så om allt löser sig tidsmässigt så kommer jag :D men att få med sig flera är nog svårt...men vi får se :D
Ta en större bil, så får du plats med lite folk...å så kan du svänga lite. Clio Sporten kanske, eller är den såld? Med lite överumplingsförmåga och buntband brukar det mesta lösa sig :) Jag har avbitare i handskfacket så kan vi låsa upp när du kommer fram :lol: :shock:
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

kmfdm wrote:
mange wrote:min plan har varit att åka cv till värmland, så om allt löser sig tidsmässigt så kommer jag :D men att få med sig flera är nog svårt...men vi får se :D
Ta en större bil, så får du plats med lite folk...å så kan du svänga lite. Clio Sporten kanske, eller är den såld? Med lite överumplingsförmåga och buntband brukar det mesta lösa sig :) Jag har avbitare i handskfacket så kan vi låsa upp när du kommer fram :lol: :shock:
http://forum.clubrenaultsverige.com/vie ... php?t=7889
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st

Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
mange
Forumpolis

Post by mange »

som länken säger så är sporten såld. men man kan ju svänga med cv´n 8)
Cv' n är ju en fyrdörrars familjebil så då måste den ju vara stor :D
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
Post Reply