Citerar dig Tony:Tony wrote:tycker du inte själv att nytt och ovanligt är roligare än vanligt..?? tydligen har träffen blivit en allmän träff,där vilken bil som helst är välkommen så då får ju alla komma, har inget emot det alls,självklart får även dom som bara har en "ny" bil komma, men jag bara yttrar mig vad jag förväntar mig att se på en träff.,jag tycker att en ny ovanlig bil är lika intressant som en ovanlig gammal, dock inte en vanlig ny bil...hoppas ni förstår.
om man har en klubbträff kommer alla i sina bilar oavsett årtal, har man en träff för att visa upp clubben visar man andra bilar,tycker inte ni det..???
"om man har en klubbträff kommer alla i sina bilar oavsett årtal, har man en träff för att visa upp clubben visar man andra bilar,tycker inte ni det..???"

1. Om man har en klubbträff kommer alla i sina bilar oavsett årtal.
a)Vi får förutsätta att det handlar om nutid (eller framtid), för annars kan ingen komma - eftersom träffen redan har varit.
b)Alla kommer i sina bilar oavsett årtal. Ja, de flesta kommer nog i sin egen bil, om de inte har lånat någon annans bil.
har man en träff för att visa upp clubben visar man andra bilar,tycker inte ni det..???
Vilka andra bilar visar man upp då? Någon annans bil än sin egen? Någon bil av annat märke än Renault?
Det är så lätt att läsa mellan raderna och (miss-)förstå

Trevligt att du engagerar dig och tycker så mycket om Tjolöholm