Renault Mégane Flexifuel.
Moderator: Forumpolisen
Renault Mégane Flexifuel.
Hallå alla.
Efter tre års av helv~e med en Citroën C3 så har jag fått upp ögonen för Megan Flexifuel Kombi. Är det något att ha?
Hur mycket mer drar den med E85? Har hört mycket gott och ont om denna bil. Vad har ni haft för problem?
Tacksam för alla synpunkter
Efter tre års av helv~e med en Citroën C3 så har jag fått upp ögonen för Megan Flexifuel Kombi. Är det något att ha?
Hur mycket mer drar den med E85? Har hört mycket gott och ont om denna bil. Vad har ni haft för problem?
Tacksam för alla synpunkter
Renault Flex
Jag har haft min bil sedan Augusti förra året och har inte haft några som helst problem. Jag vet inte hur mycket mer den drar på etanol, men det är inga enorma skillnader från bensinförbrukningen. datorn sger strax över 0,9. Men det tror jag inte stämmer + att det nästan bara är stadskörning.
Micke
Renault Megane touring 1,6 E85 -08
Renault Megane touring 1,6 E85 -08
Tackar för det. Då jag pendlar 400 mil i månaden så vill jag ha en lite större och pålitligare bil som gärna är billigare i driftskostnad.
Provkörde Méganen och tyckte att den var väldigt skön att köra. Skall få låna en nu och köra fram och tilllbaka till jobbet (20 mil) så jag får se hur den sköter sig så långt.
Fler synpunkter mottages gärna.
Hur är det med lampbyte, såg att det kostade runt 1000:- för vissa Renaulter i "vi bilägare"
Provkörde Méganen och tyckte att den var väldigt skön att köra. Skall få låna en nu och köra fram och tilllbaka till jobbet (20 mil) så jag får se hur den sköter sig så långt.
Fler synpunkter mottages gärna.
Hur är det med lampbyte, såg att det kostade runt 1000:- för vissa Renaulter i "vi bilägare"