Bilträff i Örebro 5 April
Moderator: Forumpolisen
Bilträff i Örebro 5 April
BILTRÄFF I ÖREBRO !
Den börjar 5 April kl 20 vid gamla DHL Terminalen vid svampen och svampen är ju svår att missa om man närmar sig Örebro.
DHL terminalen ligger mittöver gatan mot svampen och här har ni en kartlänk
Det ligger tre bensinmackar i korsningen, på ett stenkast avstånd.
Shell, Statoil (ICA -Express) och Hydro, varav den sista är en automatstation.
Vi har kontakt med ett team som även erbjuder bla korv med bröd på plats, tills det tar slut = först till kvarn.
Samt en del firmor till som kommer visa upp sig och bilar.
Vi har en hel del anmälningar men tar gärna emot fler, så anmäl bilen/-arna till People's Choice senast 31 Mars.
Samt, ni ska ska ställa ut behöver vara där i god tid innan kl 20, för att hämta nummerlapp mm.
När ni anmäler, så vill vi ha ett pm med bil, namn och ett telefonnummer vi kan nå er på om det skulle behövas.
Är ni medlemmar på garaget.org skickar ni enklast ett pm till VilleV med ovanstående uppgifter, annars kan jag vara behjälplig via detta forum.
Till People's Choice har vi köpt in tre stycken graverade pokaler som delas ut i en cermoni.
Sen, ju fortare man lämnar sin röst, ju fortare kan vi också räkna dem.
Vi har och jobbar fortfarande hårt på att skapa en trevlig träff, så vi hoppas att ni uppskattar det genom att dyka upp med glatt humör, fina bilar, vänner och solsken.
Alla som kan sköta sig är mycket varmt välkomna.
Ursprungstråden på garaget.org där ni kan läsa mer.
Till sist
Lycka till, må bäste kvinna eller man vinna de åtråvärda rösterna i People's Choice
Mvh
Crew
Den börjar 5 April kl 20 vid gamla DHL Terminalen vid svampen och svampen är ju svår att missa om man närmar sig Örebro.
DHL terminalen ligger mittöver gatan mot svampen och här har ni en kartlänk
Det ligger tre bensinmackar i korsningen, på ett stenkast avstånd.
Shell, Statoil (ICA -Express) och Hydro, varav den sista är en automatstation.
Vi har kontakt med ett team som även erbjuder bla korv med bröd på plats, tills det tar slut = först till kvarn.
Samt en del firmor till som kommer visa upp sig och bilar.
Vi har en hel del anmälningar men tar gärna emot fler, så anmäl bilen/-arna till People's Choice senast 31 Mars.
Samt, ni ska ska ställa ut behöver vara där i god tid innan kl 20, för att hämta nummerlapp mm.
När ni anmäler, så vill vi ha ett pm med bil, namn och ett telefonnummer vi kan nå er på om det skulle behövas.
Är ni medlemmar på garaget.org skickar ni enklast ett pm till VilleV med ovanstående uppgifter, annars kan jag vara behjälplig via detta forum.
Till People's Choice har vi köpt in tre stycken graverade pokaler som delas ut i en cermoni.
Sen, ju fortare man lämnar sin röst, ju fortare kan vi också räkna dem.
Vi har och jobbar fortfarande hårt på att skapa en trevlig träff, så vi hoppas att ni uppskattar det genom att dyka upp med glatt humör, fina bilar, vänner och solsken.
Alla som kan sköta sig är mycket varmt välkomna.
Ursprungstråden på garaget.org där ni kan läsa mer.
Till sist
Lycka till, må bäste kvinna eller man vinna de åtråvärda rösterna i People's Choice
Mvh
Crew
Mvh
Paul J - Svea Rike
Vill du mig något utanför topic, skicka pm.
Paul J - Svea Rike
Vill bara påminna er om att anmälningen till Peoples Choice går ut på Måndag 31/3, och att det inte kommer att finnas möjlighet till efteranmälan.
Så tveka inte nu anmäl er
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=75585&p=1
Mvh
Crew
Så tveka inte nu anmäl er
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=75585&p=1
Mvh
Crew
Mvh
Paul J - Svea Rike
Paul J - Svea Rike