ELMIA custom motor show
Moderator: Forumpolisen
ELMIA custom motor show
Var där idag.. någon mer?? såg att Anderstorp hade en Dacia logan i racekläder för evanemang,fanns 2 clios åxå annars såg jag inte en enda renault...
Handlade ett Snapoff nav till den lille,får se var ratten hamnar nu,ännu längre bak...
Handlade ett Snapoff nav till den lille,får se var ratten hamnar nu,ännu längre bak...
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
låter skoj..timolo wrote:resterande 13 står nere på anderstorp. vi kanske skulle dra ihop ett gäng o åka till anderstorp en helg för o prova dessa dacia
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Jag var där i söndags.. Tyckte inte det var så mycket att se faktiskt.. Det mesta har varit med tidigare känns det som.. Lite roligt att se Terry Grant byta hjul på en bil under tiden den gör donuts...
Joakim Birath
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Medlemsnr: 2007
Renault Megane Grand Tour GT dCI 165 2014
Renault 21 Turbo Quadra 1991
Renault 19 16V Karmann cabriolet 1991
Stockholm
Låter skoj jag e påTony wrote:låter skoj..timolo wrote:resterande 13 står nere på anderstorp. vi kanske skulle dra ihop ett gäng o åka till anderstorp en helg för o prova dessa dacia
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.