Megane -Ingen Värme-
Moderator: Forumpolisen
Megane -Ingen Värme-
Hej de så att jag har värme problem i bilen...
Tempen är normal inget konstigt,reglaget till kupefläkten funkar men när man vrider till rött kommer ingen varm ut strömmar bara kall luft ut.
Jag har till räckligt me kylvätska i behållaren, det e ingen spricka i ngn slang o ja har luftat på en skruv som sitter på en av slangarna till torpedväggen,dem som går te värmeelementet det blel ingen märkbar skillnad.
Uppskattar om ngn kan hjälpa mig.
[/b]
Tempen är normal inget konstigt,reglaget till kupefläkten funkar men när man vrider till rött kommer ingen varm ut strömmar bara kall luft ut.
Jag har till räckligt me kylvätska i behållaren, det e ingen spricka i ngn slang o ja har luftat på en skruv som sitter på en av slangarna till torpedväggen,dem som går te värmeelementet det blel ingen märkbar skillnad.
Uppskattar om ngn kan hjälpa mig.
[/b]
J-S. Andersen
-
-
jag får la prova med det igen då, vet att den övre slangen var kall dess förinnan medans den undre var varm..det tyder ju bara på att det e täppt ngnstans på vägen..Ska nämna kankse att det var blå glykol innan jag köpte bilen,,men jag köpte röd för att rensa det o trodde det skulle hjälpa kankse har det skapats klumpar ngnstans då.
J-S. Andersen