Tackar så mycket!
Efter jobbet får jag packa ur bilen och töma kameran på bilder och filmer.
Får sätta mig ned och skriva om mitt enmans äventyr i klubbtidningen.
Är redan sugen att få åka iväg nästa år på något World Series by Renault.
Hoppas att det är samtidigt som bilsalongen i Paris nästa år, då kan man slå två flugor på en gång.
World Series by Renault är ett eldorado för den som gillar motorsport och gamla bilar. Fransmännen var djupt imponerade av att se strålkastartorkare på min R30. Såna har vi bara sett i reservdelskatalogen sa de till mig.
Tack för fantastiskt tjusiga bilder. En del av bilarna kände jag igen från Flins. Du har haft en otrolig resa som du är väl värd. Synd att jag inte hade möjlighet att hoppa på i Belgien, men det går ju som du säger fler tåg.
Jag tycker det var tufft av dig att åka ensam, det visar ju verkligen att Renault står dig varmt om hjärtat.
Nu ser jag fram emot en trevlig berättelse i Renommé
Ullis Bergström
Renault F1-supporter
Göteborg/ Värmland
Jag har både skrivit och skickat in bilder till klubb-tidningen. Alla som är medlem i klubben kommer att få läsa om mitt äventyr.
Det var inte så farligt som det låter att åka ensam. Det var bara nyttigt för bilen att få sig en riktigt långresa. Den går mycket bättre nu än innan resan.
Hoppas det är fler än jag som får blodad tand av att åka på World Series.
Det visste jag inte när jag var på galamiddagen på World Series by Renault på Magny-Cours. Att jag skulle vara på samma middag som ska vara en av Renault's F1 förare. Nelson Piquet Jr är inte direkt storväxt. Men vad gör det bara han gör goda resultat ifrån sig.
Det kommer väl inom kort kan jag tänka mig.
Det lär bli ett spännande och fartfyllt år om man skall hinna med både WSR och RF1 samt en trevlig överraskning.
Ullis Bergström
Renault F1-supporter
Göteborg/ Värmland