R5 GTE -1988- Tony
Moderator: Forumpolisen
Bra du ikke er lei. Mulig jeg henter en delebil på lørdag. Gleder meg til å få min på veien. Lenge siden jeg har kjørt R5 nå... Bra det gikk bra med deg. Ble bilen ille?Tony wrote:inte bestämt vad som händer med det ännu,skall hämta en skadad kaross tillalx81 wrote:Hva har du tenkt for pris på vraket?
har inte tröttnat ännu...
Alex
jo bilen blev inte så snygg,skall se om jag kan få upp några bilder någon dag, jag klarade mig bra...alx81 wrote:Bra du ikke er lei. Mulig jeg henter en delebil på lørdag. Gleder meg til å få min på veien. Lenge siden jeg har kjørt R5 nå... Bra det gikk bra med deg. Ble bilen ille?Tony wrote:inte bestämt vad som händer med det ännu,skall hämta en skadad kaross tillalx81 wrote:Hva har du tenkt for pris på vraket?
har inte tröttnat ännu...
vad har du för 5a? vad fattas för att få den på vägen igen??
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
R5 gte
Jeg har en GTE. Mangler girkasse og frontfangeren min er ødelagt. Har aldri fått kjøre bilen, den var låst i 5. gir da jeg kjøpte den. Også glemte jeg å skru av staget til girkassa når jeg skulle løfte ut motoren, så det ble ødelagt.
Alex
http://www.blocket.se/vi/13484221.htm?ca=18_s
billigt för att få turbo i femman.lådan passar åxå..
billigt för att få turbo i femman.lådan passar åxå..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
kanske det va såld nu...mange wrote:denna?
http://www.blocket.se/vi/13656251.htm?ca=11_s
med 2 motorer... nä blir inget sånt,skall bli upphottat orginal..kmfdm wrote:R5GTE LimousineTony wrote:ja nu har man fyllt på med ännu mer R5 gte delar. har 3 karosser så något borde det bli...
fick ju med många delar åxå..Mr. Pink wrote:Jag hoppas du får använding av delarna.
Det kändes 10 gånger bättre att du tog hand om bilen än att köra den till skroten.