Problem med sändare (nyckel) renault laguna 95
Moderator: Forumpolisen
Problem med sändare (nyckel) renault laguna 95
Jag har problem sändaren på nyckelen,som värkar att ha någon sorts kontakt problem mellan kretskort och batteri,jag har gjort rent kontakt ytan på kretskortet,byttbaterier och testat att lägga folie imellan bateri och kort och även försökt att få blecket närmare kretskortet men inget hjälper.
Men om jag lägger kortet direkt mot batteriet så fukar det bättre
Okej tänkte jag köper en ny sändare till nyckelen och åkte beställde en sänadare och betalade 650 kr,efter fvå veckor så hörde jag efter om sändare kommit med det hade den ej gjort,efter treveckor ringde jag igen men igen sändare då häller ,men då skulle dom under söka vad som hänt.
Och åter kom med svaret att det inte gick att bra beställa sändare utan att man måste köpa motagaren också,delarna skulle kosta 2806kr +programering,vilken H soppa.
Är det någon som samma problem med sändaren och löst det på något sätt.
Men om jag lägger kortet direkt mot batteriet så fukar det bättre
Okej tänkte jag köper en ny sändare till nyckelen och åkte beställde en sänadare och betalade 650 kr,efter fvå veckor så hörde jag efter om sändare kommit med det hade den ej gjort,efter treveckor ringde jag igen men igen sändare då häller ,men då skulle dom under söka vad som hänt.
Och åter kom med svaret att det inte gick att bra beställa sändare utan att man måste köpa motagaren också,delarna skulle kosta 2806kr +programering,vilken H soppa.
Är det någon som samma problem med sändaren och löst det på något sätt.
Mikael Andersson